منوچهر فخری عنوان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: زمینه و بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان آرادان فرآهم است و هیچگونه مشکلی مرتبط با حوزه عمرانی نداریم.
کد خبر: ۸۹۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 13 September 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز یکشنبه ۲۳ بهمن در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان آرادان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، گفت: پیگیری، همفکری، تعامل و ارتباط منطقی بین مدیران دستگاه های اجرایی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، می تواند منجر به عمران و آبادانی بیش از پیش شهرستان آرادان شود و البته که تمامی بستر های لازم و زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران در این شهرستان نیز مهیاست.
وی با اشاره به تنگناها و محدودیت های اقتصادی که به واسطه تحریم های دشمنان برای کشور به وجود آمده است، افزود: تنها راه حل برون رفت از این مشکلات، استفاده حداکثری از بخش خصوصی و سرمایه گذاران است.
منوچهر فخری اظهار داشت:اختلاف و افتراق، ضعف و آفت ما در مجموعه مدیریتی است و بازنده اصلی این اختلاف و افتراق قطعا و یقینا مردم خواهند بود.
فخری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نگاه های پیگیرانه به مباحث و مسائل عمرانی شهرستان های آرادان و گرمسار توسط نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بر استفاده حداکثری مسئولین شهرستان از ظرفیت و نفوذ کشوری نماینده مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: امروز شاهدیم که‌ مصداق بارز عدم اختلاف بین مسئولین، ارتباط مطلوب و موثر میان نماینده مردم، فرماندار، امام‌جمعه، شهردار و سایر مسئولین شهرستان آرادان است که خدمات شایسته و مطلوب در حوزه شهرستان نشات گرفته از این ‌مهم است.
معاون استاندار سمنان همچنین تاکید کرد: رسیدگی به مباحث و مسائل شهرستان های استان بخشی از وظایف مدیران کل استان است و نیاز است تا مدیران کل به صورت میدانی و جهادی پای کار بوده و شخصا برای رسیدگی به این موارد در شهرستان های استان به صورت مستمر حضور یابند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انشالله خداوند به ما توفیقی عنایت داشته باشد تا بتوانیم رهرو راه شهیدان باشیم، به افتتاح سالن جلسات فرمانداری آرادان مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و افزود: شهرداری آرادان با کمک فرماندار و سایر مدیران اجرایی شهرستان ، توانسته است در بحث بازآفرینی بیشترین اعتبارات را جذب کند که نشان از تلاش ویژه شهردار و شورای شهر بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار