تلاش برای تثبیت اشتغال در گرمسار؛
به گزارش تابناک سمنان: سعید متقی سرپرست فرمانداری گرمسار با اشاره به وجود پنج شهرک صنعتی مهم در این شهرستان، گفت: این شهرستان قطب صنعت است که باید در راستای تثبیت اشتغال موجود در آن بکوشیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 13 September 2020

شهرك صنعتي گرمسار 160 ليتر بر ثانيه كمبود آب دارد - ایرنا

سرپرست فرمانداری گرمسار ظهر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به وجود پنج شهرک صنعتی در این شهرستان به مثابه ظرفیت‌های ویژه اشتغال، بیان کرد: صیانت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار اولویت کارگروه اشتغال در گرمسار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید، تأمین اشتغال پایدار اولویت فرمانداری است، تاکید داشت: در این راستا ساماندهی مؤسسات کاریابی به منظور دسترسی آسان جوانان بیکار و علاقه مند به اشتغال هدفمند به فوریت انجام می‌پذیرد همچنین سعی داریم با دعوت از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های شهرستان در کارگروه اشتغال، زمینه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را فراهم سازیم.

سعید متقی با بیان اینکه کمیته صیانت از تولید و اشتغال با هدف تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید به صورت هفتگی برگزار خواهد شد افزود: با توجه به مشکلات موجود اقتصادی در کشور در تلاش هستیم تا از کاهش تولید و میزان اشتغال جلوگیری شود.

متقی ایجاد مهارت آموزی متناسب با بازار کار را یک ضرورت در گرمسار دانست و تصریح کرد: با جذب و آموزش نیروهای جوان و خلاق و حمایت از آنان تلاش شود تا زمینه پیشبرد اهداف تولید و اشتغال فراهم گردد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار