آخرین وضعیت کرونا در استان:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه وضعیت کرونا در استان کماکان در حالت قرمز قرار دارد، گفت: این در حالی است که نسبت به میانگین کشوری در وضعیت مناسبی قرار داریم.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 12 September 2020

مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد

استاندار سمنان ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری ضمن بیان اینکه اقدامات دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در سطح کشور مطلوب واقع‌شده است، اظهار داشت: وضعیت استان سمنان کماکان در حالت قرمز قرار دارد اما این در حالی است که این استان نسبت به میانگین کشوری در وضعیتی مناسبی قرار دارد.

وی با اشاره به لغو مراسم راهپیمایی اربعین به دلیل عدم اعلام آمادگی کشور عراق بیان کرد: مراسم مرتبط با اربعین در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها، برگزار می‌شود.

علیرضا آشناگر با تأکید بر لزوم همراهی و مشارکت مردم در عمل به پروتکل‌ها و رعایت موارد بهداشتی تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها در خصوص مراسم عزاداری در ماه محرم همچنان به قوت خود باقی است.

آشناگر با تأکید بر اینکه مدارس استان سمنان نیز به‌صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری به فعالیت آموزشی می‌پردازند، تصریح کرد: زمینه برای دریافت آموزش‌ها در هر دو قالب فراهم است.

وی افزود: رعایت تعادل در تمامی حوزه‌ها و فعالیت‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی همراه با حفظ سلامت مردم از اهداف اصلی این ستاد محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار