اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عازم کشور قطر شدند.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 11 September 2020

کاروان فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با پرواز چارتر عازم قطر شدند.

شاگردان محرم نویدکیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۵ شهریور تا سوم مهر سالجاری در کشور قطر برگزار می‌شود در گروه " D " این رقابت‌ها با تیم‌های السد قطر، العین امارات و النصر عربستان همگروه است.

طلایی پوشان ایران روزهای ۲۵ و ۲۸ شهریور به مصاف نماینده عربستان سعودی می‌روند و سپس در روزهای ۳۱شهریور و سوم مهر، به ترتیب مقابل العین و السد قرار خواهند گرفت.

هم اکنون سپاهان با سه امتیاز بعد از السد قطر و النصر عربستان در رتبه سوم این رقابت‌ها قرار دارد و امید دارد بتواند نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کند.

تیم فوتبال سپاهان با دیدارهای مرحله گروهی فصل اخیر تاکنون ۷ مرتبه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت که توانست یک مقام نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۷  و حضور در جام باشگاه های جهان را کسب کند.

این تیم با کسب پنج قهرمانی  بعداز پرسپولیس بیشترین تعداد قهرمانی را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به دست آورده و موفق شده سه دورهٔ متوالی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 طلایی‌پوشان دیار نصف جهان نخستین تیم ایرانی بوده‌ که موفق شده دو دورهٔ متوالی قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود و تجربه حضور در جام باشگاه‌های جهان را نیز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار