فرماندار مهدی‌شهر:
فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه اهانت به پیامبر اکرم (ص) توهین به همه مسلمانان جهان است، گفت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) در مفاهیم لیبرال دموکرات اروپا قابل‌قبول نیست.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 10 September 2020

اهانت به پیامبر اکرم (ص) توهین به همه مسلمانان جهان است

به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهدی‌شهر با حضور ائمه جمعه مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم الشان اسلام محکوم است، ابراز داشت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) حتی در مفاهیم لیبرال دموکرات اروپایی نیز قابل‌قبول نیست.

وی ضمن بیان اینکه علیرغم آنکه متأسفانه شاهد حمایت رئیس‌جمهور فرانسه و دشمنان اسلام هستیم اما ملت‌های مسلمان همواره بیدار و هوشیارند و این کار آن‌ها را موردانتقاد قرار می‌دهند، افزود: این اقدام درواقع تمامی مسلمانان جهان را مورد اهانت قرار داده است.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه یکی از تهدیدات بزرگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود که در ۳۱ شهریورماه به‌عنوان یک جنگ تمام‌عیار آغاز شد، ابراز داشت: امروز می‌بایست این روحیه ایثار و فداکاری سرلوحه کار واقع شود چراکه از نیازهای اساسی حال حاضر، تبیین شعائر دفاع مقدس است.

میقانی بابیان اینکه آنچه از آن دوران امروز برای ما باقی‌مانده اندیشه و مفاهیم آن هشت سال دفاع مقدس است که می‌بایست حفظ و به نسل جوان انتقال داده شود، تصریح کرد: بر همین اساس چهلمین سالگرد دفاع مقدس امسال نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه وضعیت فعلی کرونا در شهرستان مهدی‌شهر به رنگ نارنجی است و از مردم درخواست می‌شود هرچه بیشتر درزمینهٔ رعایت موارد بهداشتی اقدام کنند، افزود: اقدامات تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم نیز شایان تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار