انتشار فیلم‌هایی مبنی بر فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلط در فضای مجازی باعث شده تا خانواده‌ها نگران فرزندان خود شوند.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 10 September 2020
رواج آرایشگاه‌های زیر زمینی در پایتخت/ سکوت نهاد‌های نظارتی در خصوص اقدامات قبح شکن در جامعه
 
به گزارش تابناک سمنان: متأسفانه امروزه برخی از اقدامات و هنجار‌های غلط غربی با ورود به جامعه و فرهنگ ایرانی باعث شده تا از فرهنگ ایرانی و اسلامی فاصله بگیریم و جای فرهنگ اصیل‌مان را فرهنگ غربی و غرب زدگی بگیرد.

یکی از این فرهنگ‌های غلط و نامربوط با فرهنگ جامعه ایرانی، پدید آمدن آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلط زیر زمینی است که در این اماکن هم آقایان و هم بانوان برای انجام کارهایشان حضور پیدا می‌کنند و به انجام کار‌های نامتعارف آن هم در وضعیت بسیار نابهنجار و اسف بار اقدام می‌کنند.

متأسفانه به تازگی در فضای مجازی فیلم‌های کوتاهی از فعالیت آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط زنانه و مردانه منتشر شده که در آن زنان و مردان در حال انجام اقداماتی خلاف شئونات ایرانی و اسلامی هستند و بانوان بدون رعایت حجاب حداقلی خود در حال انجام فعالیت‌های خارج از عرف هستند.

اینکه این قبیل مراکز و اماکن بدون مجوز در حال فعالیت هستند، بر همگان روشن است و قطعا نهاد‌های نظارتی نیز از این موضوع آگاه هستند، اما اینکه چرا تا به حال اقدامی برای شناسایی این گونه اماکن صورت نگرفته و برخوردی آن طور که باید و شاید با متولیان برپا کننده آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط انجام نشده است، جای تعجب دارد؛ لذا باید مسئولان امر در این رابطه با حساسیت هر چه بیشتر به موضوع ورود کنند و افرادی که امنیت فرهنگی کشور را به خطر می‌اندازند، شناسایی و دستگیر کنند. قطعا در این زمینه نهاد‌هایی برای رسیدگی به این موضوع مسئول هستند که تاکنون هیچ واکنشی نسبت به فعالیت آرایشگاه‌های زیرزمینی و باشگاه‌های مختلط ورزشی از خود نشان نداده‌اند و گردانندگان این اماکن را به حال خود رها کردند.

ظاهرا برخورد با آرایشگاه‌های مختلط کار چندان آسانی هم نخواهد بود، یکی از مشکلات بزرگ در مورد نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌های زیرزمینی این است که بسیاری از متصدیان این واحدها، مجوز و پروانه فعالیت ندارند و به صورت زیرزمینی و بدون اخذ پروانه فعالیت می‌کنند.

قطعا با رواج یافتن فعالیت نامتعارف اماکن مختلط، این موضوع می‌تواند به زنگ خطری برای جامعه تبدیل شود، چرا که با توجه به فرهنگ حاکم بر کشور ما، فعالیت این گونه آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی به عفت بانوان ما لطمه وارد خواهد کرد و با ورود دختران و پسر‌ان جوان به آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلط مشخص نیست که چه عاقبتی در انتظارشان خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار