برای جلوگیری از شیوع کرونا ؛
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اتصال زندان‌های شاهرود، دامغان و گرمسار به سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در بین زندانیان با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 09 September 2020

 

حبیب‌الله خجسته‌پور روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: زندان جدید سمنان با پیگیری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در بین زندانیان، به سامانه سیب متصل شد و انتظار آن است که این رویه در دیگر زندان‌های استان هم باجدیت دنبال شود.
وی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا ویروس برگزاری بسیاری از رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه را تحت تاثیر قرار دارد و امیدواریم این شرایط با عنایت پروردگار هرچه سریع تر برطرف شود.
حبیب‌الله خجسته‌پور ادامه داد: در مهدکودک ها و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه هایی با محوریت مهارت زندگی و داشتن روحیه شاد مورد توجه باشد.
خجسته پور اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه هفته کودک و نوجوان برنامه های خود را باتوجه به شیوع کرونا ویروس ارائه دهد و برنامه های عملیاتی شش ماهه دوم سال جاری این اداره کل هم تدوین شود.
وی اضافه کرد: در جلسه ویدئو کنفرانسی اخیر رهبر معظم انقلاب با مدیران آموزش و پرورش، ایشان از وضعیت مهدکودک ها چندان رضایت نداشتند و بعد از فرمایشات مقام‌ معظم رهبری جلسات برای برون رفت از دغدغه مذکور در استانداری سمنان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با برگزاری جلسات مذکور بنا شد استانداری سمنان پیشنهاد طرح تولید محتوای برنامه‌های قابل اجرا در مهدکودک ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به مقام های کشوری ارائه دهد.
خجسته‌پور افزود: برنامه‌های عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای اجرای طرح‌های آموزشی برای ترویج ورزش در زمان کرونا برای عموم جامعه با جدیت دنبال شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار