سوال استاندار از دانش آموزان؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۱۵ شهریور، همزمان با بازگشایی مدارس، ۲ سوال را در قالب پرسش مهر از دانش آموزان استان پرسیدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 05 September 2020

استاندار سمنان بازگشایی مدارس در سمنان ۲ سوال از سوی استاندار سمنان با عنوان‌های (چه کنیم ویروس کرونا به دانش آموزان، خانواده‌ها، و جامعه آسیب کمتری برساند؟) و (برای داشتن جامعه شاد، پرتلاش و توسعه یافته چه کنیم؟) مطرح شد.
همچنین در این آیین‌ نمادین، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به نیابت از استاندار سمنان از دانش آموزان استان دعوت کرد تا به پاس قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی در مقابله با کرونا ویروس ، در قالب آثارهای فاخر فرهنگی و هنری و دلنوشته ، از خدمات این عزیزان قدردانی نمایند.
در آیین آغاز نمادین سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مدرسه پیامبر اعظم (ص)، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، خانم مظفر، مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان، بینایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ۱۲۷‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یک هزار و ۸۳ مدرسه در استان سمنان آغاز شد.
هشت هزار و ۴۵۰ معلم آموزش به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در استان سمنان به عهده دارند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار