تعریف معاون استانداری از رئیس جمهور؛
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدیریت اقتصاد بدون نفت با عزم و تلاش مسئولان و همدلی مردم شریف ایران در دولت دکتر روحانی به خوبی درحال اجرا است
کد خبر: ۸۹۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 27 August 2020

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز پنجشنبه در پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت و در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه در سالن کوثر استانداری افزود: به دلیل تحریم ها اکنون ایران اسلامی با مشکلات فراوانی در فروش نفت مواجه است و یا درآمدهای حاصل از فروش و صادرات اندک نفت هم با تاخیر به کشور برمی گردد.
وی ادامه داد: با هدایت های رهبر معظم انقلاب و مدیریت دکتر روحانی تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم از گردنه های مختلفی به سلامت عبور کردند و با همدلی و وحدت می توان این شرایط سخت اقتصادی را هم سپری نمود.

حبیب الله خجسته پور خاطر نشان کرد: باوجود فشارهای خارجی، دولت تدبیر و امید رویکرد اقتصاد بدون نفت را در پیش گرفت و مدیریت خوبی از سوی شخص دکتر روحانی و مسئولان ارشد کشور انجام شد.
خجسته پور تصریح کرد: با تلاش مسئولان ، هدایت رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی های دکتر روحانی چشم اندازهای خوبی برای توسعه ایران اسلامی ترسیم شده است و عزت و سربلندی این نظام مقدس با وجود کارشکنی و توطئه‌های دشمنان ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد:‌ باوجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها، اما طرح های عمرانی و اقتصادی بسیار ارزنده ای در هفته دولت امسال در استان سمنان افتتاح شد و به سهم خود از تلاش های تمامی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی قدردانی می کنم.
خجسته پور در بخش دیگر از سخنان خود در این جلسه افزود: شهرستان سرخه به دلیل قرار گرفتن در کریدور غرب به شرق کشور ، دارای ظرفیت جاده ای و شرایط ویژه در استان است که در سال های گذشته با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه این منطقه اقدام های بسیار قابل توجهی انجام شد.
وی تصریح کرد: در سال جهش تولید تلاش خواهد شد که طرح های بزرگ و درحال ساخت شهرستان سرخه که اعتبار و پیشرفت فیزیکی خوبی هم دارد، به بهره برداری برسد.
وی افزود: طرح آبرسانی و مجموعه گردشگری شهرستان سرخه از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی در حال ساخت شهرستان سرخه است که مجموعه مدیران ارشد استان برای تمکیل این طرح ها تا پایان دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: ۴۸۱ طرح عمرانی و ۵۷ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در استان سمنان افتتاح و
۹۳ اقتصاری و عمرانی کلنگ‌زنی شد که این آمار نشان می‌ دهد که دولت با وجود تحریم ها برای توسعه استان‌های کشور از جمله سمنان در تلاش است.
وی گفت: یاد و نام شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت را گرامی می‌داریم و این هفته فرصت خوبی است که بخشی از دستاوردهای دولتمردان و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف گزارش شود.
وی ادامه داد: هفته دولت امسال آخرین هفته دولت در دولت تدبیر و امید است و علاوه بر طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی سال ۹۹ باید عملکرد هفت ساله دولت خدمتگزار تدبیر و امید هم به مردم شریف استان گزارش شود.
خجسته پور گفت: سال آخر قرن چهاردهم شمسی هم امسال به پایان می‌رسد و لازم است دستاوردهای دهه های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم گزارش شود و باید بیان شود که در این قرن چه اتفاق های مبارکی رخ داده است.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، شهرستان سرخه در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران و ۲۰ کیلومتری غرب شهرستان سمنان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.
یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار