بعد از مدت‌ها انتظار برای نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Call of Duty، سرانجام از Call of Duty: Black Ops – Cold War رونمایی و اطلاعات تکمیلی پیرامون تاریخ عرضه و قیمت آن اعلام شد. همراه گیمفا باشید.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 26 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: بازی‌بازان از همین حالا می‌توانند بازی موردانتظار Call of Duty: Black Ops – Cold War را پیش خرید کنند. عنوانی که در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سر اکس نیز در تعطیلات پایان سال جاری میلادی منتشر می‌شوند. همانطور که پیش‌تر اطلاعاتی از این بازی لو رفته است، وقایع آن در اوایل دهه‌ی ۸۰ میلادی و در مکان‌هایی چون ترکیه، ویتنام و برلین شرقی رخ خواهد داد.

پیش‌خرید بازی امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ شما به نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی این عنوان دسترسی زودهنگام خواهید داشت و اپراتور Woods به همراه بلوپرینت Assault Rifle Blueprint در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از این بلوپرینت در Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone استفاده کنید.

حالا که صحبت از بتای بخش چندنفره‌ی این عنوان به میان آمد، بد نیست تا به جزییات منتشرشده از بخش چندنفره‌ی این بازی نیز اشاره‌ای بکنیم. مسئله‌ی مهم دیگر، حضور زامبی‌ها در بازی است که جذابیت خاصی برای طرفداران دارد.

در حال حاضر سه نسخه از این بازی برای خرید معرفی شده است؛ این نسخه‌ها استاندارد (Standard) ،میان‌نسلی (Cross-Gen) و آلتیمیت (Ultimate) نام دارند. نسخه‌ی استاندارد این بازی ۵۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و علاوه بر اصل بازی و امکانات مخصوص نسخه‌ی پیش‌خرید، مجموعه سلاحی تحت عنوان Confrontation را در اختیار شما قرار می‌دهد. نسخه‌ی آلتیمیت این عنوان ۸۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و علاوه بر تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی استاندارد، بتل‌پس فصل اول Call of Duty: Black Ops – Cold War و سه مجموعه سلاح متفاوت را برای شما فراهم می‌کند. در پایان به نسخه‌ی میان‌نسلی می‌رسیم که ۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و همانطور که از نام آن پیداست، صاحب دو نسخه از بازی برای نسل هشتم و نهم می‌شوید. به بیان ساده‌تر، اگر به دنبال ارتقای رایگان Call of Duty: Black Ops – Cold War برای نسل آینده می‌گردید، این نسخه انتخاب اول شما خواهد بود. این ویژگی منحصربه‌فرد در کنار تمامی امکانات نسخه‌ی استاندارد قرار می‌گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار