در ادامه جلسات ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان مطرح شد؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان شاهرود در بخش کشاورزی، گردشگری، معدنی، صنعتی و زیرساختی در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 25 August 2020

استاندار سمنان روز سه شنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان شاهرود در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت افزود: فرارسیدن هفته دولت را خدمت مسئولان محترم در شاهرود تبریک عرض می‌کنم و از تلاش های فرماندار محترم این شهرستان که با جدیت پیگیر امور هستند ، قدردانی می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد: با همکاری و ادامه تلاش‌های مستمر برای ادامه توسعه اقتصادی شهرستان شاهرود اقدام شود.
علی رضا آشناگر ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا ویروس، قسمت نشد امسال خدمت مردم شریف شاهرود در هفته دولت برسم و از این بابت از مردم عزیز منطقه عذرخواهی می کنم.
آشناگر ادامه داد: شاهرود شهرستان ویژه استان است و توسعه این شهرستان در اولویت می باشد .
وی گفت: در استان سمنان به دنبال توسعه متوازن هستیم و در هر شهرستان باتوجه به ظرفیت ها، مسئولان نهایت تلاش خود را انجام دهند تا این ظرفیت ها منجر به افزایش ثروت و رفاه مردم شود.
استاندار سمنان ادامه داد: شاهرود در بخش‌های مختلف ظرفیت توسعه و اشتغال را دارد و طبیعت منحصر به فرد منطقه مورد استقبال گردشگران است.
آشناگر گفت: در بخش صنعت، معدن کشاورزی و در دیگر بخش ها هم این شهرستان دارای ظرفیت های اقتصادی است که با تلاش و استفاده از تمام ظرفیت‌ها باید کاری کرد که از این منابع به نفع مردم بهره برد.
استاندار سمنان با بیان اینکه شاهرود دارای جاده دسترسی قابل توجه و در مسیر کریدور غرب به شرق کشور است، گفت: این جاده ها، ظرفیتی مهم برای توسعه استان است.
وی تصریح کرد: راه آهن و فرودگاه از دیگر زیرساخت ها مهم شاهرود است و باوجود این زیرساخت ها اما کمبود آب یکی از دغدغه های این شهرستان است.
وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریع تر طرح انتقال آب از چشمه سارهای قطری که ۸۰ درصد این طرح هم تکمیل شده به زودی به اتمام برسد.
استاندار سمنان گفت: با تامین آب، بسیاری از محدودیت‌های زیرساختی شاهرود برطرف خواهد شد و فرآوری محصولات معدنی که یکی از اولویت‌های اقتصادی است در شهرستان شاهرود در گام اجرایی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: یکی از اقدام‌های مهم در تکمیل طرح ها ، جذب اعتبارهای عمرانی استانی و ملی است و مسئولان در شهرستان شاهرود پیگر جذب اعتبارهای مذکور باشند.
وی افزود: سرمایه گذاری هایی انجام شده در شهرستان شاهرود قابل توجه بوده و تلاش می شود تا پایان دولت تدبیر و امید طرح های نیمه تمام دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری برسد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری، دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.
یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار