چشم انداز زادگاه احمدی نژاد توسط استاندار دولت روحانی اطلاع رسانی شد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: با استقبال فعالان اقتصادی،شهرستان آرادان در آینده نزدیک به قطب تولید محصولات کشاورزی گلخانه‌های تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 24 August 2020

استاندار دولت تدبیر و امید روز دوشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان آرادان به مناسبت دومین روز از گرامیداشت هفته دولت افزود: آرادان ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی، معدن و دامداری دارد و این شهرستان با ادامه تولید و بهره برداری به قطب کشت گلخانه ای در استان سمنان تبدیل می‌شود.
وی تصریح کرد: کشت گلخانه‌ای به عنوان اولویت اصلی استان سمنان مورد توجه بوده و تمایل سرمایه گذران برای راه اندازی گلخانه در غرب استان قابل توجه است.

علیرضا آشناگر ادامه داد: کشت گلخانه ای به عنوان صنعت پاک، برای رونق کسب و کار و توسعه استان بسیار تاثیر گذار است.
آشناگر افزود: از عملکرد مسئولان شهرستان آرادان رضایت دارم و امیدواریم انگیزه دولتمردان تا پایان دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم ادامه یابد.
وی خاطر نشان کرد: باوجود محدودیت های مالی و فشار اقتصادی، دولت برای خدمات رسانی به مردم در تلاش است و طرح های عمرانی و اقتصادی خوبی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
استاندار گفت : اولویت در برگزاری مراسم ها به ویژه آیین هفته دولت، رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

تابناک سمنان،ضمن تشکر از استاندار سمنان به جهت پرهیز از هر گونه سوء برداشت از آمار های اعلام شده،خواستار ارائه گزارش های امکان سنجی با تعیین منابع ریالی اجرای پروژه های پیش رو می باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار