‌فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد:
فرمانده سپاه استان سمنان از توزیع ۱۰۰ هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان این استان خبر داد و گفت: وحدت و همراهی دولت و سپاه در سمنان قابل‌تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 22 August 2020

توزیع ۱۰۰ هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی بعدازظهر شنبه در دیدار با استاندار سمنان به مناسبت هفته دولت ضمن بیان اینکه شرایط کرونایی باعث شد تا همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولان در ایران باری دیگر در جهان زبان زد شود، اظهار داشت: در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ۱۰۰ هزار بسته اقلام غذایی بین نیازمندان استان سمنان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همراهی دولت و سپاه در استان سمنان قابل‌تقدیر است، افزود: جامعه سپاه استان قدردان زحمات و تلاش‌های پزشکان در بحث درمان بیماران مبتلابه کرونا است.

کارنامه درخشان سپاه در خدمت‌رسانی به مردم

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه توسعه زیرساختی و عمرانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم ازجمله وظایف مهم دولت است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر از شهدای مکتبی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و مردمی بودن این عزیزان الگویی مناسب برای تمام مدیران و مسئولان است.

دامغانی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سمنان در سال‌های گذشته تلاش کرده است که با تمامی دستگاه‌های اجرایی ارتباط مطلوبی برقرار کند، یادآور شد: مسئولانی که تلاش می‌کنند باری از دوش مردم بردارند شایسته تکریم هستند.

وی یکی از رویکردهای اصلی سپاه را نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: این نهاد ارزشی در بارش شدید باران و جاری شدن سیل در سمنان و دیگر نقاط کشور، کارنامه خوبی از خود به‌جای گذاشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: سپاه سمنان ازنظر تأمین تجهیزات، پاک‌سازی، ساخت و تعمیر منازل مسکونی و… اقدام‌های بسیار مطلوبی را برای امدادرسانی به هم‌وطنان سیل‌زده انجام داد.

افزایش آبادانی و توسعه در استان سمنان

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: هفته دولت یکی از ارزش‌های شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بابیان اینکه مسئولان خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود بدانند، خاطرنشان کرد: سپاه قائم آل محمد (عج) در سال‌های گذشته در مصیبت‌های مختلف مانند سیل و زلزله و شیوع کرونا ویروس در خدمت مردم و در کنار مسئولان بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید با وحدت و همدلی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در جامعه اقدام شود، گفت: سپاه قائم آل محمد (عج) برای افزایش آبادانی و توسعه در استان با دولتمردان همگام است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار