علی خیرالدین بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: علی خیرالدین مسئول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با بیان اینکه مرکز پزشکی هسته‌ای سمنان راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 12 August 2020

 

مرکز پزشکی هسته‌ای سمنان راه‌اندازی می‌شود

مسئول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر خود به سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه بزرگترین مرکز پزشکی هسته‌ای شرق کشور در سمنان راه اندازی می‌شود، بیان کرد: این پروژه در ۳۰ هزار متر مربع ساخته و نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مسئول کمیته فنی مهندسی بنیاد نیکوکاران راه آسمان با بیان اینکه مرکز پزشکی هسته‌ای سمنان در درمان بیماران سرطانی نقش مهمی ایفا خواهد کرد، تاکید داشت: تحویل زمین مورد نیاز برای ساخت این پروژه بزرگ درمانی در کارگروه زیربنایی استانداری به تصویب رسیده و حتی قطعه زمینی به مؤسسه خیریه راه آسمان تحویل شده است

علی خیرالدین با بیان اینکه این مرکز در ماه آتی کلنگ زنی می‌شود، افزود: این مرکز در سه فاز راه اندازی و شامل مراکزی مانند کلینیک فوق تخصصی سرطان، بخش تشخیصی و تصویربرداری، شیمی درمانی، آزمایشگاه، پژوهشی و آموزشی است.

خیرالدین با بیان اینکه اقامتگاه و سرای بیماران در فاز دوم و پژوهشکده سرطان در فاز سوم این پروژه تعریف شده است، تاکید کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار، شاهد راه اندازی کامل این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

وی با بیان اینکه این پروژه نیازمند استعلام و مجوزهایی است که امیدواریم شهرداری سمنان و دیگر ارگان‌ها با ما در این راه همکاری کنند، گفت: این مرکز، یک پروژه مهم درمانی سرطانی است که توسط خیران ساخته می‌شود و امیدواریم این نگاه که هم اکنون در بین مسئولان استان وجود دارد، تقویت شود.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار