طی دو عملیات؛
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ عباس نادعلی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این قاچاقچیان در قالب دو عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 12 August 2020

 

آمار عجیب کشف مواد مخدر: هر روز ۳ تن! - تابناک | TABNAK

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مقابله با سوداگران مرگ یکی از مهم‌ترین رویکردهای مأموران نیروی انتظامی به‌ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر است، اظهار داشت: در طی دو عملیات پلیسی موفقیت‌آمیز چهار قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو برلیانس حامل مواد مخدر شیشه در محور شاهرود – دامغان شناسایی شد، افزود: این خودرو که از شمال کشور به مقصد دامغان در حال تردد بود با هوشیاری مأموران پلیس توقیف و در بازرسی‌های پلیس از خودرو، ۵۰۰ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ عباس نادعلی بابیان اینکه دو قاچاقچی در این عملیات دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: یک خودروی دیگر در محور لاسجرد – سمنان که حامل چهار کیلوگرم تریاک بود با هوشیاری مأموران پلیس شناسایی و توقیف شد.

نادعلی با تأکید بر اینکه دو قاچاقچی مواد مخدر نیز در این عملیات دستگیر شدند، اضافه کرد: پرونده این متهمان به مراجع قضائی برای صدور حکم ارسال‌شده است.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار