فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک این استان با پلیس سیستان و بلوچستان و کشف ۷۶۶ کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: در این مأموریت دو سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 11 August 2020

هلاکت ۲ سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر با هوشیاری هرگونه انتقال و جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر را به‌دقت زیر نظر دارد، ابراز داشت: در راستای همین مأموریت ذاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان موضوع بررسی انتقال محوله بزرگ مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی این مأموریت را مأموران انتظامی سمنان بر عهده داشتند، افزود: طبق تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس استان هدف خودروی حامل مواد مخدر در محورهای منتهی به شهرستان ایرانشهر مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات صورت گرفت، ابراز داشت: در جریان این تعقیب و گریز راننده و سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ به دستور ایست پلیس بی‌توجه بودند که ناگزیر مأموران انتظامی به سمت آن‌ها تیراندازی می‌کنند.

حسنی ضمن بیان اینکه قاچاق مواد مخدر یکی از خط قرمزهای پلیس است که به‌شدت با آن‌ها برخورد می‌شود، در ادامه تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه پلیس و سوداگران مرگ دو قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات ۷۶۶ کیلوگرم تریاک، دوقبضه سلاح کلاش، یک قضبه کلت کمری و تعداد قابل‌توجهی مهمات کشف و ضبط شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار