منوچهر فخری در جلسه امروز:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پیگیری‌ها در سطح ملی برای جذب اعتبارهای عمرانی باهدف تکمیل طرح های حوزه راه و شهرسازی استان سمنان در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 10 August 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی طرح‌های راه و شهرسازی استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: طرح‌های عمرانی مانند تقاطع آرادان، پل شهرک صنعتی سمنان، سه راهی مجن، کمربندی سمنان، بزرگراه حرم تا حرم و جندق-معلمان با همکاری شرکت زیرساخت در حال انجام است، اما روند ساخت این طرح‌ها با کندی انجام می‌شود.
منوچهر فخری خاطر نشان کرد: با قول مساعد معاون محترم وزیر راه و شهرسازی قرار است جلساتی برای تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی مذکور در وزارتخانه برگزار شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکنون ۱۰ کیلومتر از مرحله ساخت قطعه سمنان-فیروزکوه در محدوده استان سمنان و ۱۵ کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده است که با تخصیص اعتبارات مقدمه‌های تکمیل این طرح انجام خواهد شد.
فخری تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای نصب گاردریل و نیوجرسی در ۱۰ کیلومتر ساخته شده جاده سمنان-فیروزکوه محدوده استان سمنان پرداخت کند.
وی ادامه داد: پیمانکار بومی استان با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ آماده تکمیل جاده سمنان-فیروزکوه است و برگزاری جلسات از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح دنبال شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ارتباط با ساخت جاده آزادشهر به شاهرود در محدوده استان سمنان گفت:: این طرح در چهار قطعه در حال انجام است که ساخت ۲ قطعه آن به پایان رسیده است.
فخری افزود: این طرح در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارود ریال آن تخصیص یافته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار