سوژه
باشگاه العربی در ماجرای فسخ قرارداد یک‌طرفه اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی ایران کارش به دادگاه عالی ورزش کشیده و شاید بابت شکایت دژاگه جریمه سنگینی شود و کار بازیکنان ایرانی در این تیم را سخت کند
کد خبر: ۸۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 10 August 2020

مهدی ترابی در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر و ستاره پرسپولیس بوده که امتیازات زیادی را برای تیمش با گل‌های ۳ امتیازی به دست آورده است. ترابی با به ثمر رساندن‌۱۰‌گل و دادن ۵ پاس گل همراه با علی علیپور که آمار مشابهی دارد، تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ نوزدهم بوده‌اند و از این‌رو در تیررس تیم‌های خارجی قرار گرفته اند.

به گزارش تابناک سمنان: با این‌که برخی منابع غیرموثق از پیشنهاد باشگاه‌های متمول و سرشناس قطر به وینگر چپ پرسپولیس خبر داده بودند، اما این بازیکن از العربی قطر پیشنهاد دارد و الدحیل و السد تمایلی به جذب این بازیکن نشان نداده‌اند. العربی قطر برای بازیکنان ایرانی نام‌آشنایی است و از سال‌ها پیش تاکنون بازیکنان ایرانی زیادی در این باشگاه بازی کرده‌اند. عبدالرضا برزگری، ابراهیم قاسم‌پور، جعفر مختاری‌فر، شاهین بیانی، شاهرخ بیانی، عبدالعلی چنگیز، کریم باوی، مجتبی محرمی، خداداد عزیزی، هادی شکوری، هادی عقیلی، دژاگه، نکونام و پورعلی‌گنجی، ۱۴ بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه العربی تا به امروز بوده‌اند و از بازیکنان شاخص خارجی که پیراهن این تیم را پوشیده‌اند، می‌توان از اشتفان افنبرگ و گابریل باتیستوتا ستاره‌های تیم ملی آلمان و آرژانتین نام برد.

نکته مهمی که درباره پیشنهاد العربی به ترابی علاوه ‌بر مبلغ وسوسه‌انگیز آن وجود دارد، نقش پررنگ یکی از نزدیکان مالک یک باشگاه مطرح کشور در این پیشنهاد و انتقال احتمالی است! این در حالی است که باشگاه العربی در ماجرای فسخ قرارداد یک‌طرفه اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی ایران کارش به دادگاه عالی ورزش کشیده و شاید بابت شکایت دژاگه جریمه سنگینی شود و این احتمال وجود دارد که رای کاس روی نظر سران باشگاه العربی برای جذب یک بازیکن جدید ایرانی تاثیر منفی بگذارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار