سرپرست فرمانداری گرمسار:
سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر لزوم ساماندهی خبرنگاران و راه‌اندازی انجمن در این شهرستان گفت: برگزاری تور‌های رسانه‌ای در دستور کار است.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 09 August 2020

انجمن خبرنگاران در گرمسار راه‌اندازی شود/برگزاری تورهای رسانه‌ای

به گزارش تابناک سمنان: سعید متقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گرمسار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه عدم ساماندهی خبرنگاران یک چالش جدی در حوزه رسانه و مطبوعات است، اظهار داشت: راه‌اندازی انجمن خبرنگاران به‌عنوان یک سازمان و تشکل مردم‌نهاد در گرمسار در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی در دستور کار قرار دارد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مطلوب خبرنگاران و رسانه‌های محلی برای ایجاد توسعه اقتصادی پایدار در شهرستان گرمسار در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی کمپین «نه به بداخلاقی» در فضای مجازی

سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش محوری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی در جامعه ایفا می‌کنند، تصریح کرد: مقابله با حواشی و بداخلاقی‌هایی که در فضای مجازی علیه مسئولان و افراد مختلف سیاسی در گرمسار شکل‌گرفته است به‌عنوان یک رویکرد مهم در اولویت برنامه‌های فرمانداری قرار دارد.

متقی بابیان اینکه راه‌اندازی کمپین «نه به بداخلاقی» در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها در دستور کار است، اعلام کرد: این پویش اجتماعی برای مقابله با کانال‌های مجازی غیررسمی که در حال تفرقه‌افکنی در سطح شهرستان هستند راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ویژه جایگاه رسانه‌ها برای تحقق بخشی به شعار سال جاری بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه در بستر رسانه‌ها نقش مؤثری در تحقق شعار سال و ایجاد رونق اشتغال و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند.

ضرورت تعامل رسانه‌ای مدیران اجرایی

سرپرست فرمانداری گرمسار بیان کرد: نقد و تحلیل عملکرد دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران محسوب می‌شود و در این راستا مدیران اجرایی موظف به تعامل با رسانه‌ها هستند.

متقی در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی در اولویت نخست فرمانداری این شهرستان قرار دارد، اعلام کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مفاخر ادبی و فرهنگی گرمسار در دستور کار است.

وی ترویج اخلاق‌مداری را مهم‌ترین رویکرد از برگزاری این نشست‌ها عنوان کرد و یادآور شد: شناسایی آسیب‌ها از سوی دستگاه‌های متولی است ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رفع این مشکلات از سوی مدیران اجرایی پیگیری می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار