رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛
مخبر درباره اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمان شیوع کرونا توضیحاتی داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 09 August 2020

اهدای ۵ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان در مناطق محروم/ تست انسانی واکسن کرونا تا ۲ هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین اهدای ۵۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اظهار کرد: اصل برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توانمندسازی و اشتغالزایی است.

او با بیان اینکه ماهانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت مشارکتی و قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال هزینه می‌شود، گفت: روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود.

مخبر افزود: حسب دستور مقام معظم رهبری ما از کمک‌های موردی هم نباید غافل شویم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه ما از ابتدای شیوع کرونا ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی را در سراسر کشور توزیع می‌کنیم، گفت: ما تقریبا هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

مخبر ادامه داد: برای ازدیاد جمعیت برنامه‌هایی را در دستور کار داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

او با بیان اینکه کمک به زوج‌های نابارور و توزیع جهیزیه نیز در دستور کار ستاد اجرایی است، گفت: برای تشکیل خانواده سه موضوع معیشت و اشتغال، مسکن و جهیزیه محور اصلی هستند.

مخبر افزود: ۵۰ هزار مسکن ارزان قیمت در سراسر کشور در حال ساخت هستند.

او با بیان اینکه امروز با اهدای ۵ هزار جهیزیه به نوعروسان به ۱۷ هزار جهیزیه ظرف دو سال گذشته می‌رسیم، تصریح کرد: ارزش ریالی این ۵ هزار جهیزیه ۷۰ میلیارد تومان است و ارزش هر جهیزیه ۱۴ میلیون تومان برآورد شده و شامل ۱۰ قلم جنس می‌شود.

مخبر ادامه داد: هر اندازه مردم برای تهیه جهیزیه کمک کنند، همان اندازه ستاد اجرایی نیز کمک خواهد کرد. همچنین هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت ehsan.ir کمک‌های خود را واریز کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی همکار ستاد هستند که در مسیر توزیع اقلام به ما کمک می‌کنند، همچنین از نهاد‌هایی از جمله کمیته امداد و بسیج نیز کمک می‌گیریم.

او درباره تست واکسن کرونا گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌های وزارت بهداشت طی یک تا دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار