رئیس مجلس گفت: مهار کردن شرایطی که امروز واقعا شرایط قابل قبولی نیست و مردم را به زحمت انداخته و حتی در جاهایی مردم را به سختی انداخته است، اولویت ماست
کد خبر: ۸۸۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 06 August 2020

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز (پنجشنبه، 16 مرداد 99) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، با اشاره به اولویت مجلس برای بهبود معیشت مردم در ماه‌های آینده، گفت: ما بحث اقتصاد مردمی را به عنوان مهم‌ترین موضوع  در دستور کار داریم و با قوای دیگر این هماهنگی کامل هست که دست به دست هم دهیم  و مشکلات معیشتی و در حوزه مربوط به اشتغال و ثبات اقتصادی که یک ضرورت جدی است را حل و فصل کنیم.

وی افزود: مهار کردن شرایطی که امروز واقعا شرایط قابل قبولی نیست و مردم را به زحمت انداخته و حتی در جاهایی مردم را به سختی انداخته است، اولویت ماست.

رئیس مجلس تصریح کرد: چند طرح در هفته اخیر در مجلس تصویب شده و بعضی طرح‌ها هم با نظارت و پیگیری پیش می‌رود.

قالیباف ادامه داد: رئیس جمهور هم بیان کرد که در جلسات شورای عالی اقتصادی، با یک هماهنگی و کارِ کارشناسی خوبی کارها را پیش می‌بریم، طرح‌هایی در دستورکار است که خبرهای خوبی را در این زمینه در حوزه سامان‌بخشی اقتصاد، چه در حوزه بازار بورس، بازار ارز و چه در حوزه ریال و بازار پول، اولویت‌هایی است که مدنظر است و مطمئن هستم که آینده خوبی را پیش رو داریم، البته راه سختی هم پیش روی ماست.

وی ضمن تبریک به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، اظهارداشت: در این روز خبرنگار، از رسانه ملی و همه خبرنگاران عزیز و مردمی که در شبکه‌های مجازی هستند، می‌خواهم که همراهی داشته باشند تا با هم بتوانیم از این راه سخت عبور کنیم. طرح‌های خوبی در دست هست و هماهنگی کامل هم بین سه قوه برای حل مشکلات مردم است و کار را پیش ببریم.

رئیس مجلس اضافه کرد: مطمئن هستم که از هفته آینده، حتما پیش درآمد این طرح‌های جدیدی که مدنظر است را مردم عزیز ما خواهند دید و آغاز یک تحول در این حوزه خواهد بود.

قالیباف در پایان ضمن تبریک عید غدیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم ما روندی که برای حل مشکلات اقتصادی در پیش گرفته شده را در زندگی‌شان حس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار