رئیس خانه مطبوعات ایران:
به گزارش تابناک سمنان: مصطفی کواکبیان رئیس خانه مطبوعات با بیان اینکه نداشتن بیمه یکی از مشکلات عدیده خبرنگاران است، گفت: اوضاع اقتصادی کنونی مشکلات زیادی را برای اصحاب خبر و رسانه پدید آورده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 05 August 2020

 

نقش موثر خبرنگاران در توسعه استان / یکی از مشکلات خبرنگاران نداشتن بیمه است/ لزوم ورود سازمان تامین اجتماعی

رئیس خانه مطبوعات چهارشنبه در دیدار خبرنگاران سمنانی با استاندار سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه صداقت در عرصه خبر رسانی یک اصل مهم است، تاکید کرد: نقش ویژه خبرنگاران برای مقابله با رانت بازی و جلوگیری از وقف منابع ملی و طبیعی رکن مهمی محسوب می‌شود.

با بیان اینکه بیمه و شرایط بد اقتصادی رسانه‌ها باعث شده تا خبرنگاران آسیب‌های جدی ببینند، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از نشریات محلی حمایت بیشتری کنند همچنین لازم است جلسات پرسش و پاسخ به صورت ماهیانه در سطح استان با حضور مدیران ارشد استانی و اصحاب رسانه برگزار شود.

مصطفی کواکبیان با اشاره به پیگیری مشکلات خبرنگاران و رسانه‌هایی که در جریان کرونا آسیب دیده‌اند، افزود: اداره کل ارشاد استان سمنان نسبت به این امر باید با جدیت بیشتری پیگیری کنند همچنین نداشتن بیمه و ثبات شغلی یکی از مشکلاتی است که خبرنگاران با آن روبرو هستند.

کواکبیان با بیان اینکه خبرنگاران باید عضو خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران باشند، گفت: مجموعه مشکلات خبرنگاران پیگیری می‌شود زیرا خبرنگاران نقش مؤثری در توسعه استان دارند و از سوی دیگر باید گفت اهالی رسانه همواره در کنار مسئولان هستند و مسئولان هم باید از این قشر حمایت کنند.

در فصل جدید خانه مطبوعات استان امیدواریم اتفاق های خوبی روی دهد و برنامه های قابل طرح با تلاش مدیر جدید خانه مطبوعات در گام اجرایی قرار گیرد.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار