محمدعلی رضایی گفت: یک تن چوب تاغ از متخلفان عرصه‌های طبیعی در شهرستان میامی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 02 August 2020

کشف چوب قاچاق در شهرستان میامی

به گزارش تابناک سمنان: محمدعلی رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی با اشاره به اینکه یک تن چوب تاغ از متخلفان عرصه‌های طبیعی در این شهرستان کشف و ضبط شد،گفت: ماموران حفاظتی شهرستان به منظور حفظ و حراست از منابع طبیعی به صورت شبانه روزی مشغول گشت و شناسایی متخلفان و متجاوزان به منابع ملی هستند.
او افزود: در راستای گشت ماموران حفاظت منابع طبیعی شهرستان یک دستگاه خودروی نیسان آبی حامل چوب تاغ توقیف گردید.
رضایی قاچاق چوب را فاجعه زیست محیطی دانست و تصریح کرد: قاچاق چوب یکی از معضلات منابع طبیعی است که موجب تخریب جنگل‌ها و مراتع می‌شود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: با توجه به ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و انفال که متعلق به همه نسل هاست، و نظر به نقش بی بدیل منابع طبیعی در زندگی بشر از طبیعت دوستان و مردم انتظار می‌رود اداره منابع طبیعی را در امر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی که مهمترین ابزار تلقی می‌شود، یاری کنند.
او اظهارداشت: طبیعت دوستان، همیاران طبیعت، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تجاوز در عرصه‌های طبیعی شامل تهیه و حمل چوب تاغ، با شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.
رضایی به متخلفان عرصه‌های طبیعی و قاچاقچیان چوب هشدار جدی داد، و افزود: سودجویان و تمام افرادی که برای تهیه زغال با قطع کردن درختان باعث تخریب عرصه‌های ملی و جنگلی می‌شوند برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار