فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد:
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو سارق حرفه‌ای در شاهرود دستگیر شدند، گفت: عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله توسط مأموران پلیس به لاستیک خودرو متوقف شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 01 August 2020

پایان عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله به لاستیک خودرو در شاهرود

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ علی کریمی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود خبر داد و اظهار داشت: دو سارق جوان که شبانگاه به سرقت از چند واحد مسکونی در سمنان اقدام کردند قبل از حضور مأموران پلیس از محل متواری می‌شوند.

وی بابیان اینکه این سارقان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور هستند، افزود: این سارقان با یک دستگاه خودرو اقدام به سرقت کردند که مشخصات این خودرو به تمام گشت‌های پلیس شهرستان‌های استان گزارش شد.

یکی از سارقان زخمی شد

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه ساعتی بعد خودرو در دامغان مشاهده شد که توسط نیروهای گشتی این شهرستان تعقیب شدند، تصریح کرد: درنهایت پس از هماهنگی گشت‌های تعقیب‌کننده سارقان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر کماکان درصدد فرار از دست مأموران بود.

کریمی بابیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست از سوی مأموران پلیس هم مانع از تسلیم سارقین نشد، خاطرنشان کرد: این عملیات با شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودرو سارقان را متوقف کرد.

وی اضافه کرد: خودرو سارقان با دو خودرو پلیس شاهرود برخورد کرد و یکی از سارقان با شلیک گلوله زخمی شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با تأکید بر اینکه درنهایت سارقین ب

ه چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند، یادآور شد: تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار