جزئیات جدیدی از درگیری مسلحانه بین 6 پسر جوان در سعادت آباد توسط پلیس فاش شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 31 July 2020

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت آباد تهران را تشریح کرد.

 

به گزارش تابناک سمنان: سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار داشت : در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

وی گفت: در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت آباد خبر داد.

جزئیات تسویه حساب مسلحانه 3 جوان به خاطر یک دختر در سعادت آباد

سردار هداوند اعلام کرد: هر 6 فرد دخیل در درگیری سعادت آباد شناسایی شده اند تاکنون سه نفر از عاملین اصلی این درگیری دستگیر شده‌ و تلاش برای دستگیری ۳ نفر دیگر ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سالهای گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

شناسایی عامل تیراندازی در سعادت آباد

ماموران در گام بعدی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که خشایار 34 ساله که در خودروی جک مشکی رنگ حضور داشته نیز هدف گلوله قرار گرفته و در یک بیمارستان دیگر تحت درمان قرار دارد که ماموران به سرعت به محل اعزام شده و خشایار را شناسایی کردند.

ماموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پی بردند سهراب و خشایار از افراد شرور و سابقه دار هستند که بارها به خاطر درگیری روانه زندان شده اند.

ماجرای تیراندازی در سعادت آباد چه بود ؟

ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند و روز دوشنبه 6 مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می رود اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می شود مشاهده می کند که دختر مورد علاقه اش را با خشایار مشاهده می کند و همین باعث درگیری بین آنها می شود.

سهراب پس از این ماجرا برای انتقام گیری با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار دعوا می گذارد و هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا می کنند با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندزی می کنند که در تیراندازی سعادت آباد هر دو مصدوم می شوند و به بیمارستان منتقل می شوند.

بنابر این گزارش، شنیده ها حاکی از آن دست که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار