24 باب منزل مسکونی محرومان امروز در روستاهای شهرستان دهلران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 31 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، با حضور سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام، ۲۴ باب منزل مسکونی محرومان امروز در روستاهای " ثارالله، چم هندی، پتک دیناروند، خربزان، تختان، زرآب، گوراب بالا، بیشه دراز، وحدت و فرخ آباد" به بهره برداری رسید.

با افتتاح این واحدهای مسکونی از سال گذشته تاکنون ۷۸ باب منزل مسکونی محرومان با اعتبار چهار میلیارد تومان در شهرستان دهلران به بهره برداری رسیده است.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام در جریان افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: مردم شهرستان دهلران در دوران دفاع مقدس و در عملیات‌های بزرگی همچون محرم و فتح المبین در کنار سپاه و ارتش حماسه‌های بزرگی را خلق کردند و اکنون دولت و نهادهای انقلابی وظیفه دارند تا در رفع محرومیت از این منطقه تلاش کنند.

وی گفت: مدیران انقلابی و جهادی در شرایط کنونی می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات مناطق محروم را برطرف کنند و کشور ما به شدت نیازمند چنین مدیرانی است.

وی عنوان کرد: سپاه در مناطق مرزی در کنار مردم به دنبال امنیت پایدار است چرا که امنیت پایدار موجب پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف می‌شود و جز با حمایت‌های مردمی این موضوع رخ نخواهد داد./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار