کد خبر: ۸۸۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 29 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: در  اعماق کد نسخه بتای رابط کاربری MIUI 12، توسعه‌دهندگان توانسته‌اند قابلیت ضربه به پشت (Back Tap) را مشاهده کنند. این قابلیت با iOS 14 معرفی شد و گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل نیز آن را برای گوشی‌های پیکسل خود در نظر گرفته است. حال قرار است شیائومی پا را یک قدم فراتر بگذارد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید علاوه بر ویژگی ضربه دوتایی، یک گزینه ضربه سه‌تایی نیز تعبیه شده است. لیست کارهای قابل‌ انجام گسترش یافته است و کاربر می‌تواند کارهایی مانند باز کردن مرکز کنترل، نوار اعلان‌ها، باز کردن اپلیکیشن دوربین و یا گرفتن اسکرین‌شات را با زدن دو یا سه ضربه به پشت دستگاه انجام دهد.

علاوه بر موارد فوق، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت یادشده صفحه‌نمایش را خاموش کنید، اپلیکیشن در جریان را ببندید، صفحه‌نمایش را دوتایی کنید و یا وارد منوی اپلیکیشنی بشوید که در حال استفاده از آن هستید.

این قابلیت بسیار مفید است، اما زمان خواهد برد تا این ویژگی برای تمام دستگاه‌های شیائومی منتشر شود که آن هم مشروط به دریافت MIUI 12 می‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم که این اتفاق کی رخ خواهد داد، اما استفاده از این قابلیت بسیار جالب خواهد بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار