قاسم شریفی به سه دستگاه استان اخطار ارسال کرد؛
به گزارش تابناک سمنان: قاسم شریفی  مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: علی رغم بخش نامه‌های ستاد مقابله با کرونا همچنان برخی از دستگاه‌ها الزامات مرتبط با این بیماری را جدی نمی‌گیرند.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 29 July 2020

قاسم شریفی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مدیر سه دستگاه اجرایی استان به دلیل عدم نظارت کافی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در ادارات استانی و دستگاه‌های شهرستانی تحت مدیریت خود، اخطار کتبی گرفتند، بیان کرد: متأسفانه علی رغم دو بخشنامه ستاد استانی مقابله با کرونا، همچنان فعالیت برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، استانداردسازی یا محدود نشده است.

وی افزود: با ارسال اخطار کتبی به مدیر سه دستگاه استان تاکید شد، تا ضمن ابلاغ و اجرای سریع نامه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا به مجموعه‌های مدیریتی استانی و شهرستانی تحت مدیریت، نظارت دقیق و جدیت لازم در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و محدودیت‌های اعمال شده در دستور کار قرارگیرد.

قاسم شریفی همچنین گفت: متأسفانه این روزها شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در سطح استان و مقابله با نوع جهش یافته ویروس کووید- ۱۹ هستیم که به علل مختلفی، همزیستی هم استانی‌های گرامی ما را با این ویروس به مخاطره انداخته که مهم‌ترین آن، عدم رعایت بهداشت فردی و گروهی و عدم قطع زنجیره انتقال در فضاهای سرپوشیده محسوب می‌شود.

شریفی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن کرونا و مصوبات ستاد استانی مقابله با آن، ابراز کرد: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت ضوابط ابلاغی، موارد مشاهده یا گزارش شده عیناً در جلسات ستاد استانی مطرح و تصمیمات لازم از سوی ستاد، اتخاذ خواهد شد.‌

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار