مهدی اصفهانی:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت صادرات و همچنین شرایط واحدهای تولیدی در سطح کشور، گفت: تأمین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید کشور با تمهیدات ویژه ای در حال انجام است و در همین راستا وزارت صمت برنامه‌های خوبی را در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 29 July 2020

مهدی اصفهانی در مراسم معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: علیرغم همه محدودیت ها، تولید همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و البته تمرکز وزارت صمت روی صنایعی است که با اتکا به تولید داخل فعال هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر هفته و با حضور رئیس جمهور و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در قالب "پویش ملی تولید، تداوم تولید" در سطح کشور به بهره برداری می رسد.

اصفهانی اضافه کرد: صادرات محصولاتی که متکی به تولیدات داخلی هستند، می‌تواند مانع خروج ارز از کشور شود و حتی شرایط را برای تامین مواد اولیه مورد نیاز نیز مهیا کند.

‍ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در قالب این رویکرد گام های خوبی تا کنون برداشته شده و هم در صادرات و هم تامین مواد اولیه نتایجی مناسبی در حال حصول است.

اصفهانی جهش تولید، حمایت از ساخت داخل، راه‌اندازی واحدهای نیمه‌تمام و تکمیل آن‌ها، جلوگیری از واردات و مدیریت و تنظیم بازار را اولویت‌های چهارگانه وزارت صمت اعلام و تصریح کرد: تحقق اهداف تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ذیل محورهای چهارگانه مورد نظر می‌تواند ما را به خودکفایی و خودباوری ملی برساند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش صنعت امیدواری بسیار زیادی در زمینه تولید وجود دارد، گفت: در آخرین گزارشی که وزارتخانه در مجلس ارائه کرد، عموم تولیدات منتخب صنعتی در کشور با افزایش تولید روبرو بوده‌اند که این به معنای به خودکفایی رسیدن است.

گفتنی است در این مراسم علی تشنه دل به عنوان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان معارفه و حکم ریاست خود را از دستان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت نمود.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار