معاون استاندار سمنان:
حبیب‌الله خجسته پور گفت: محدودیت‌ها برای مناطق قرمز و نارنجی کرونایی در استان سمنان یک هفته دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 28 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه محدودیت‌ها برای مناطق قرمز و نارنجی کرونایی در استان سمنان، یک هفته دیگر تمدید شد گفت: این محدودیت‌ها از امروز لغایت ۱۴ مردادماه ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه بر اساس تصویب ستاد مقابله با کرونا تمامی مشاغل پرخطر از فعالیت در این مدت باید بپرهیزند تصریح کرد: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی جزو مشاغل پرخطر هستند که باید در این مدت از ادامه فعالیت پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس نیز در لیست این مشاغل پرخطر قرار دارند افزود: در این مدت تمامی مشاغل اعلام‌شده‌ای که در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی فعالیت می‌کنند تعطیل است.

خجسته پور با اشاره به‌ضرورت همراهی و مشارکت مردمی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار این ویروس منحوس بیان کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخر‌های سرپوشیده از دیگر مراکز و صنوف پرخطری است که در این مدت تعطیل می‌شود.

او گفت: در این مدت امکان فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار