فرماندار شاهرود مطرح کرد؛
نادر فخری گفت: ۳۳ درصد از کارآموزان آموزش دیده در مراکز فنی و حرفه‌ای شاهرود جذب بازار کار شدند.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 28 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: نادر فخری فرماندار شاهرود در حاشیه بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران شاهرود با بیان اینکه در این شهرستان چهار مرکز فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند گفت: یک مرکز تخصصی کشاورزی، یک مرکز برادران و یک مرکز خواهران و همچنین یک مرکز برادران و خواهران در بیارجمند فعال هستند.

او با اشاره به اینکه مرکز کشاورزی شاهرود یکی از پنج مرکز تخصصی کشور است افزود: در مرکز آموزش برادران شاهرود ۱۳ رشته و مرکز خواهران پنج رشته و بیش از ۵۶ حرفه، کارآموزان آموزش فرا می‌گیرند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه در بخش خصوصی ۴۶ آموزشگاه فعالند افزود: در سال گذشته در بخش دولتی ۶۰۰ هزار نفر ساعت و در بخش خصوصی بیش از ۳۸۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد.

فخری وظیفه مسئولان استان و شهرستان را حمایت از این آموزش‌ها دانست و افزود: برای افزایش کیفیت آموزش به روز بودن تجهیزات، استاندارد بودن فضای آموزشی، وجود مربی صاحب نظر و کارآمد و برنامه ریزی مورد نیاز است.

او ادامه داد: در مباحث برنامه ریزی، مربی و فضای استاندارد در شاهرود مشکلی وجود ندارد، اما مشکل به روز شدن تجهیزات است که امسال از محل اعتبارات استانی برای این امر اعتبار خوبی اختصاص داده شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار