ویدئویی از توصیفات زیبا و شاعرانه حاج قاسم سلیمانی در مورد شهید و شهادت را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 28 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: کشور ما ایران در تمام سال‌های عمر خود بارها و بارها مورد حمله و تهاجم واقع شده و مردم وطن‌دوست و فداکاری در طول تاریخ همیشه برای دور نگه‌داشتن دشمنان از مرزها و دفاع از این خاک، جان خود را فدا کرده‌اند. از خودگذشتگی‌هایی که هیچگاه به انتهای خود نرسیده‌اند و همراه با تغییر و تحول‎های جهان و تهدید و خطرهای جدید همچنان به قوت خود باقی مانده‌ است، به عنوان معاصرترین آن‌ها می‌توان به ۸ سال دفاع مقدس و همچنین دفاع جانانه از حرم‌های مطهر در خارج از مرزهای کشور اشاره کرد.

روشن است که قطعا چنین افرادی که جان و مال خود را در راه حفظ ارزش‌ها و اعتقادات ملی و مذهبی فدا می‌کنند نزد خداوند از توجه ویژه‎ای برخوردارند و نام و راهشان برای همیشه در میان مردم جاویدان خواهد ماند به طوریکه از رسول اکرم(ص) درباره مقام شهادت نقل شده است: "بالاتر از هر فرد نیکوکاری، نیکوکار دیگری وجود دارد که در راه خدا کشته شود و آنگاه که در راه خدا کشته شد بالاتر از او نیکوکاری وجود ندارد."

به تازگی نیز ویدئویی از حاج قاسم سلیمانی در مراسم یادواره شهید علیرضا حاجی بابایی و ۱۲۲ شهید همدان که در مرداد ماه سال ۹۷ برگزار شد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که ایشان در این ویدئویی به زیبایی و با توصیفی شاعرانه از مقام شهید و شهادت می‌گویند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار