هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را تنها ۳ نفر تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 28 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال پرسپولیس تهران با هدایت یحیی گل محمدی موفق شد قهرمان لیگ برتر ایران شود و برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پس از کسب این افتخار بزرگ سرخ ها، مهدی رسول پناه حضور گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و به صورت مداوم با رادیو و تلویزیون مصاحبه می‌کرد.

هیئت مدیره پرسپولیس در حال حاضر ۳ عضو دارد و این درحالی است که هواداران و اعضای پرسپولیس می‌خواهند زودتر اعضای جدید این هیئت مدیره معرفی شوند تا بتوانند با صلابت بهتری کار کنند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران چندی پیش تهدید به استعفا و بیان کرد: نمی‌دانم چرا بعد از چند ماه اعضای هیئت مدیره معرفی نمی‌شوند. در شان باشگاه نیست که هیئت مدیره با سه نفر تشکیل شود و آن سه نفر هم با یکدیگر اختلافات داشته باشند که این اختلافات بین دیگر کارمندان شیوع پیدا کرده است. اگر مدیریت قوی نباشد مطمئنا به چالش بزرگی خواهیم خورد. امیدوارم مسئولان به این مسائل ورود کنند و آن را دست کم نگیرند.

او گفت: تیم نتیجه می‌گیرد، اما دلیل نمی‌شود که چارت سازمانی باشگاه ناقص باشد. نمی‌دانم چرا این مسائل وجود دارد و چرا ۲ عضو اقتصادی قوی به باشگاه اضافه نمی‌شوند تا مشکلات حل شود. تیم را به امان خدا رها کردند و چیزی که می‌گویند این است که تیم نتیجه می‌گیرد و به این دلیل کار اساسی صورت نمی‌گیرد. اما مسلما نگه داشتن این تیم، بازیکنان و کادرفنی برای فصل آینده با این شرایط سخت می‌شود. اگر خودم ببینم شرایط اینطور ادامه می‌یابد شاید تصمیمی بگیرم که خوشایند برای خودم و باشگاه نباشد. گفتم که ما باید پاسخگوی هواداران باشیم.

 

گل محمدی با اشاره به اختلاف نظر میان اعضای سه نفره هیئت مدیره، این موضوع را در شان باشگاه ندانست و از وزارت ورزش خواست تا هر چه زودتر نسبت به این موضوع رسیدگی لازم صورت گیرد.

رسول پناه،   سرپرست باشگاه پرسپولیس بار‌ها در این باره بیان کرد که مجمع پرسپولیس و وزارت ورزش و جوانان باید در خصوص اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری کند.

همچنین مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان بار‌ها اعلام کرد اعضای جدید هیئت مدیره به زودی معرفی می‌شوند که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

هیئت مدیره پرسپولیس متشکل از مهدی رسول پناه، مهرداد هاشمی و علی رغبتی حواشی زیادی داشته است، اما در حال حاضر تمام حاشیه‌ها پشت قهرمانی سرخ‌ها قرار گرفته است.

قرار است تا ۲ هفته دیگر اعضای جدید هیئت مدیره سرخ‌ها معرفی شوند که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از آن‌ها محمد علیپور و دیگری یکی از شهرداران مناطق تهران است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار