مهدی اصفهانی با نماینده، ولی فقیه استان دیدار کرد
به گزارش تابناک سمنان: مهدی اصفهانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت محور‌های چهارگانه‌ای برای فعالیت خود در سال ۹۹، تعریف کرده که یکی از آن‌ها تنظیم و نظارت بر بازار است.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 28 July 2020

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بیان کرد: این کار با هدف مقابله با گرانی، تنظیم بازار، رضایتمندی مردم انجام می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام دیگر اولویت وزارتخانه است، گفت: این کار با هدف اشتغالزایی و افزایش تولید داخلی صورت می گیرد.

مهدی اصفهانی جهش تولید را دیگر اولویت اساسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، وزارت صمت در راستای تحقق شعار سال در حال مهیا کردن زیرساخت ها است.

اصفهانی با بیان اینکه توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات دیگر اولویت این وزارتخانه است، گفت: در راستای حمایت از واحد های صنعتی و تولیدی صادر محور، اقدامات خوبی در دست اجرا است که یکی از آنها تامین مواد مورد نیاز آنها از محل درآمدهای ارزی صادرات خودشان است.

وی همچنین افزود: برای حمایت از تولید داخل و نگاه به بازارهای داخلی ۱۲۵ نوع کالا شناسایی شده که می‌تواند داخلی سازی شود و کالاهایی که ارزبری داشته‌اند شناسایی و برای ساخت داخل تمهیداتی اندیشیده شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار