از علی ضیا و آریا عظیمی‌نژاد تا عبدالرضا احمدی؛
از علی ضیا و حسین جنجال امروز عبدالرضا امیراحمدی مجری قدیمی برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون در گفتگویش با مهدی توتونچی در برنامه صبح بخیر شبکه اول رقم زد.
کد خبر: ۸۸۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 27 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: امیراحمدی که علاقه زیادی به شوخی و طنز کلامی در برنامه‌هایش دارد، در زمانیکه مهدی توتونچی در حال صحبت در مورد یکی از سوژه های ورزشی امروز بود، موضوع قهرمانی پرسپولیس و حمایت وزارت ورزش از این باشگاه را دستمایه کنایه خود کرد و گفت:« قدیم‌ها پدرها بچه‌ها را سرکار می‌فرستادند و می‌گفتند دستمزد این بچه را خودمان می‌دهیم. همانطوری که سر صف به بعضی از بچه‌ها جایزه تحصیلی می‌دادند، در حالی که این جایزه را پسر بچه تهیه کرده بود. پس با لبخند این کلمه را بر زبان آورد؛ هشتگ بابا مسعود...


اشاره امیراحمدی یک کری نوشته شده در اینستاگرام بود که برخی از هوادران تند و تیز استقلال آن را در واکنش به پوکر قهرمانی پرسپولیس منتشر کردند؛ نوشته کوتاهی که پرسپولیس را با همان بچه‌ای مقایسه می‌کند که پدرش به او سر صف جایزه داده است.

 

 


مطرح شدن این موضوع در برنامه صبح بخیر شبکه و وایرال شدن طبیعی آن بلافاصله موجی از خشم و نفرات را در بین هواداران پرسپولیس برانگیخت و آنها از تریبون های شخصی و عمومی به اعتراض شدید علیه این مجری قدیمی صدا و سیما پرداختند؛ موضوعی که باعث شد امیراحمدی که در اصل خود یک هوادار تیم استقلال هم هست، وادار به واکنش شود؛ او در یک پیام تلگرامی دو دقیقه ای ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس، در پایان حرف هایش مسئله عجیبی را به زبان آورد و گفت:« در حالی که من و شما مشغول کرکری هستیم، دلار به کانال 24 هزار تومان بازگشته است !».

 

 


که البته خود این جمله توجیهی عجیب بر کاری بود که شاید بهتر بود او انجام نمی داد و جمله ای بود که با توجه به حساسیت ها نیازی نبود به زبان وی بیاید. البته امیرحمدی که وایرال شدن این ویدئو را به برخی شیطنت ها ربط داد، به نوعی داغ شدن این موضوع را اینطور توجیه کرد که افرادی دوست دارند، سر مردم به این چیزها گرم باشد تا آنها موضوعات مهم تری مثل گرانی و مشکلات را فراموش کنند؛ در حالی که او خود عامل اصلی این جنجال صبحگاهی بی مورد بود.


در پی این اتفاقات باشگاه پرسپولیس نیز بیانیه شدید اللحنی را علیه صدا و سیما منتشر کرد و با برشمردن برخی موارد، تاکید کرد که تا زمان معذرت خواهی رسمی از سوی صدا و سیما، هیچ یک از اعضای باشگاه حق همکاری با صدا و سیما را ندارند و این بدان معنا است که به عنوان مثال محمدحسین میثاقی که قاعدتا قصد داشت، ویژه برنامه‌ای با حضور پرسپولیسی ها تدارک ببیند، باید این مسئله را به وقت دیگر موکول کند؛ حال آنکه خود او در اظهارنظرهای فوتبالی نهایت دقت را به عمل می آورد.


بنابراخبار البته رایزنی ها دوطرفه و گفتگوها ادامه دارد و ممکن است تکلیف این داستان با یک معذرت خواهی دیگر روی آنتن شبکه اول در برنامه صبح فردا کنده شود و این داستان جنجالی که البته هر از چندگاهی در فوتبال ایران به شیوه‌های مختلف تکرار می شود، به پایان برسد.


موضوع اینجاست که شدت نفرت میان هواداران دو تیم رقیب در فوتبال ایران به حدی رسیده که شوخی هایی مثل این، به هیچ وجه در حد شوخی باقی نمی‌ماند و ابعادی گسترده و عظیم پیدا می‌کند. بنابراین مجریان استقلالی و پرسپولیسی بهتر است قبل از خواندن کری، کمی روی عباراتشان دقت کنند، وگرنه نتیجه همینی است که می بینید؛ اینکه هواداران دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران تحمل شوخی، کنایه و دست انداختن  را ندارند و آن‌را تبدیل به بحران های درون سازمانی می کنند.


پیش از این علی ضیا، حسن کلهر و برخی چهره‌های دیگر نظیر آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید نیز قربانی این ماجرا شده اند؛ که البته برخی از موارد، حتی در کشورهای که مسائل ما را ندارند، ممکن است به همان اندازه برخورنده و آزاردهنده تلقی شودما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار