فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام خبر داد:
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام با اشاره به اینکه اجرای مرحله دوم«نهضت کمک مومنانه»از عیدقربان در ایلام آغاز می شود، گفت: ۴۲ هزار بسته معیشتی در مرحله اول توزیع شده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 27 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛  سردار جمال شاکرمی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه که حماسه و موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و رضایت مقام معظم رهبری را به همراه داشت، در استان ایلام با همت مردم عزیز بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

وی گفت: در نظر است تا در بستر زمانی پیش رو و با بهره مندی از ظرفیت معنوی مناسبت‌های مذهبی، مرحله دوم رزمایش با عنوان نهضت کمک مومنانه برگزار شود.

سردار شاکرمی بیان کرد: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان ایلام در سه محور جمع آوری کمک‌های مردمی، تعامل و هم افزایی با نهادها و دستگاه‌های استانی، تهیه بسته‌های حمایتی به صورت سبد معیشتی و بسته‌های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی گفت: این رزمایش در سه مقطع زمانی با استفاده از توان پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها، بسیج خیرین، ادارات و نهادها اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: زمان اجرای نهضت کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود و کمک‌ها در میان نیازمندان، افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهند شد.

وی گفت: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیرنقدی را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۶۶ و یا شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۲۰۲۰۱ باعنوان "جذب و هدایت کمک‌های مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام " واریز کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار