در جلسه با اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان مطرح شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تمامی پروژه های سطح استان به صورت مستمر رصد می شود افزود امیدواریم بیمارستان مهدیشهر در دهه فجر امسال آماده بهره برداری گردد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 26 July 2020

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه منطقی و معقول اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در راستای پیگیری مسائل و موارد بسیار ارزنده است، افزود: نگاه به سمنان به عنوان مرکز استان نیز باید در قالب ظرفیت ها و پتانسیل ها، اجرای اقدامات مطلوب و درخور و همچنین در سایه این نگاه منطقی و معقولانه بوده و برای تحقق آن تلاش صورت گیرد.


فخری همچنین از استقبال برای حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در استان خبر داد و گفت: پروژه فرهنگی گردشگری سرخه نیزبا اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مجاوت راه اصلی ارتباطی تهران- مشهد در حال انجام است که انشالله طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شمارش معکوس برای تحقق خواسته مردم غیور مهدیشهر/افتتاح بیمارستان مهدیشهر در دهه فجر!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تحقق سه وعده داده شده در خصوص انتقال زندان، مباحث پیرامون راه آهن و فرودگاه سمنان از جلسه قبلی با این بنیاد تا به امروز خبر داد و گفت: دغدغه شما و نگاه کارشناسی و تخصصی به مسائل و موارد بسیار ارزنده بوده و جای تقدیر دارد و انشالله این جلسات به صورت مستمر و فصلی به منظور تعامل بیشتر و پیگیری بهتر، برگزار خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار