بدنبال اعتبار پروژه های عمرانی تا بهارستان
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان در اقدامی عجیب به تعریف از فعالیت های معاونت خود پرداخت و گفت: ازغربی‌ترین نقطه استان تا شرقی‌ترین نقطه آن، امروز اقدامات بسیار عالی و ارزنده عمرانی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 26 July 2020

موافقت کمیسیون

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران، با بیان اینکه بالغ بر ۷۲ پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: با توجه به عنایت های صورت گرفته توسط ریاست جمهوری و دولتمردان، تلاشهای مسئولین استان و تخصیص اعتبارات سفر و استانی، استان سمنان امروز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و از شرق تا غرب آن شاهد اجرای اقدامات ارزنده عمرانی هستیم‌.


وی اضافه کرد:در دور دوم سفر نیز یک هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان در قالب ۸۵ پروژه در نظر گرفته شد که در حال حاضر اعتبارات به این پروژه ها تزریق شده و اقدامات در حال انجام است.

بدنبال اعتبار پروژه های عمرانی تا بهارستان
منوچهر فخری با بیان اینکه مجموعه پروژه های در حال انجام و دارای اعتبار استان در قالب پکیجی مدون، جمع آوری شده تا انشالله با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مطلوب نمایندگان استان، پیگیری های کشوری در خصوص آنها تسریع یابد، خاطر نشان کرد:پروژه های تامین آب سرخه، آب شاهرود از سد کالپوش، آب سمنان از سند فینسک، آب گرمسار از سیمین دشت و پروژه انتقال آب خزر به استان با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان، از جمله اقدامات مهم و مطلوب در بحث تامین آب در استان است که اقدامات خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

موارد مغفول مانده
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین اظهار داشت: تالار مرکزی سمنان نیز یکی از مواردی است که مغفول مانده و مشمول زمان گردیده و اقدامات پیگیرانه در خصوص آن انجام شده و امروز مشکل زمین این پروژه برطرف و انشالله اجرای هرچه سریعتر آن پیگیری خواهد شد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه موزه شهر، بازارچه صنایع دستی و حریم زندان در مرکز شهر و محور سمنان- معلمان، ازجمله مواری است که نیاز به پیگیری دارند.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار