فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: بیمارستان صحرایی در شهرستان فردیس تجهیزات اولیه یک بیمارستان را دارد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 22 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار سیدیوسف مولایی در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی شهرستان فردیس، با اشاره به برنامه های  جهادی مبارزه با کرونا در پیک اول این بیماری، گفت: خوشبختانه با همت جهادی، همه دستگاه‌ها در مرحله اول این بیماری، موفق عمل کردند و در مرحله دوم و وضعیت قرمز کرونا همچون اسفندماه، همه ظرفیت های سپاه برای مقابله با بیماری در کنار دانشگاه علوم پزشکی البرز قرار خواهد گرفت.

وی افزود: امکانات بیمارستان صحرایی برای مقابله با بحران از سال ۹۰ توسط سپاه استان خریداری شد و اکنون  استقرار بیمارستان صحرایی یک خودآزمایی برای قرار گرفتن در شرایط اضطرار محسوب می‌شود و عقل حکم می‌کند آمادگی لازم برای شرایط بحران و مواقع ضروری را داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بیمارستان صحرایی دارای سیستم‌مدار بسته، اتاق عمل و امکانات اولیه بیمارستانی است که مجموعه سپاه با همه توان در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی در شهرستان فردیس که در کنار بیمارستان صحرایی قرار دارد، گفت: این نقاهتگاه  با امکانات لازم در حد بیمارستا‌ن و از  بهترین نقاهتگاه‌های استان و کشور است که با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش فردیس با ظرفیت ۲۰۰ تختخواب، راه اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار