استاندار آذربایجان‌غربی
شهریاری برتوسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی تاکید کرد .
کد خبر: ۸۷۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 21 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان‌غربی در  دیدار با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان در کشت محصولات کشاورزی گفت: برای بهره‌وری درست از این ظرفیت‌های انسانی و طبیعی باید با کمک وزارت جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات، تلاش هدفمند و برنامه‌محوری در راستای تدوین الگوی کشت مناسب در این استان صورت گیرد.

 محمدمهدی شهریاری  افزود: تامین نهاده‌های دامی و کمک به شکوفایی صنعت مرغداری می تواند ضمن تامین سبد غذایی مردم با قیمت مناسب، موجب جهش تولید و رونق اشتغال شود.

 وی پایه توسعه آذربایجان‌غربی را کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل شبکه اصلی و فرعی پایین دست سد کرم آباد پلدشت، چایپاره و پیرانشهر علاوه بر اینکه به شکوفایی کشاورزی و اشتغال زایی می‌انجامد، بسترهای استفاده بهینه از منابع آبی را نیز مهیا می کند.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: اختصاص اعتبار ویژه برای آبیاری تحت فشار برای استفاده بهینه از منابع آبی یکی از ضروریات توسعه بخش کشاورزی استان است.

 شهریاری گفت : یکی از راهکارهای تامین منابع مالی برای شکوفایی استان به‌ویژه در بخش کشاورزی، تعیین تکلیف اموال مازاد سازمان جهاد کشاورزی است

توجه به نیازهای کارکنان جهاد کشاورزی استان و خرید تضمینی برخی محصولات از دیگر محورهای گفت و گوی شهریاری با وزیر جهاد کشاورزی بود.

سالانه ببیش از ۶.۲ میلیون تن محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار