کد خبر: ۸۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 20 July 2020
حیدری گفت: یکی از علل و عوامل سرقت نشات گرفته از بیکاری، عدم اشتغال و شرایط اقتصادی حاکم در جامعه است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» ظهر امروز(دوشنبه، 30تیر) در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: ادارات و نهادهای مربوطه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه بحث سرقت تلاش کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا افزود: یکی از علل و عوامل سرقت نشات گرفته از بیکاری، عدم اشتغال و شرایط اقتصادی حاکم در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه اگر در همه رده‌ها اعم از اعتید، سرقت، ناهنجاری‌های اجتماعی و ... آسیب‌شناسی داشته باشیم شاید بخش اعظم آن نشأت گرفته از بیکاری است گفت: خوشبختانه با شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش سرقت در شهرستان بوده‌ایم.

 

حیدری با بیان اینکه بخشی از سرقت‌ها به مسیولان و برخی به مردم بر می‌گردد تصریح کرد: باید از اموال خود حفاظت کنیم و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه نصب دوربین و دزدگیر در منازل شخصی و مراقبت‌های ویژه باید در اولویت باشد خاطرنشان کرد: باید مسئولان از اموال و بیت المال حفاظت ویژه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه اگرچه سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان کاهش یافته است اظهار کرد: اگر سرقت کابل برق رخ دهد به دلیل گرمی هوا، و ضعف برق، سرقت هم مزید علت می‌شود و حواشی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار