نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس:
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی لیست دارایی و اموال و ریز هزینه های انتخاباتی خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 19 July 2020

محمد رضا صباغیان درباره اعلان لیست دارایی ها و هزینه های انتخاباتی خود، گفت: بنده لیست دارایی ها، اموال و همچنین هزینه های انتخاباتی خود را به جهت اینکه بخواهم در این راستا مطابق قانون، شفاف سازی کرده باشم، اعلام می کنم.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده در دوره دهم مجلس با نامه ای لیست اموال و دارایی خود و خانواده ام را منتشر کرده ام تصریح کرد: بنده تاکید به اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی دارم زیرا ریشه اصلی مفاسد و سوء استفاده های مالی و اقتصادی به دلیل عدم شفافیت علی الخصوص در موضوعات مالی و اقتصادی می باشد.

وی با اشاره به تجارب موفق کشورهای پیشرفته در زمینه شفاف سازی فعالیت های مالی و اقتصادی مسئولین افزود: با اجرای قانون رسیدگی به دارایی و اموال مسئولین و خانواده آنها زمینه رشد مفاسد و سوء استفاده صاحبان قدرت و ثروت از بین می رود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه وامدار بودن برخلاف رسالت نمایندگی مردم و موکلین است یادآورشد: نماینده در صورت بدهکار شدن دیگر نمی تواند آزادانه وظیفه وکالت و نمایندگی مردم را به انجام رساند و اینجانب بدون هیچگونه دریافت وجهی از هیچ شخص و یا حزب و گروهی تمام هزینه های تبلیغات و شرکت در انتخابات را شخصاً از اموال و دارایی خویش پرداخت کرده ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار