نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
علی نیکزاد گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در استان اردبیل باید به دنبال تحقق سند توسعه استان باشند و آخرین وضعیت این موضوع باید معلوم شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 18 July 2020

به گزارش تابناک اردبیل، علی نیکزاد در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل از برنامه ریزی‌ برای توسعه استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در هیچ جایی نمی‌توان بدون برنامه ریزی دقیق شاهد توسعه و پیشرفت شد باید برای رسیدن به مرحله توسعه و آبادانی در مناطق مختلف استان اردبیل برنامه ریزی‌های بلند مدتی داشته باشیم.

نیکزاد با اشاره به حضور مدیران غیر بومی در استان تصریح کرد: استان اردبیل نباید به محل کارآموزی مدیران غیر بومی تبدیل شود و این موضوع باید در راس مطالبات رسانه‌ها قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تلاش فعالان رسانه در استان اردبیل را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: مطبوعات نقش موثری در غنی کردن فرهنگ استان دارند و توسعه استان بر مبنای همین توسعه فرهنگی اتفاق می‌افتد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با تاکید بر شیوع شدید بیماری ویروسی کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر برخی‌ها تصور می‌کنند که بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه فروکش کرده است اما این در حالی است که شاهد شیوع شدید آن هستیم که باید برای کاهش محدودیت‌های ایجاد شده پروتکل‌های بهداشتی را به عنوان یک ضرورت رعایت کنیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
تابناک توکه نظرسنجی ازمیزان مقبولیت مدیران استانی میزاری.یه نظرسنجی هم درموردسایت خودت بزار.کهنه ترین اخبارومغرضانه ترین اخبارمال سایت شماست اصلابه روزنیستی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار