حال و هوای کنونی شهر گرمسار نشان می دهد که نه تنها هیجانات و فعل و انفعالات پرتنش ناشی از تب تند  تبلیغات  ایام انتخابات مجلس فروکش نکرده بلکه اوضاع فعلی  حاکی از آغاز زودهنگام رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم و خیز رقبای انتخاباتی برای مشارکت فعالانه در انتخابات درپیش روی شورای شهراست.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 17 July 2020
اطلاعيه شماره 23 ستاد انتخابات كشور: حضور نمايندگان نامزدها در شعب ...
 
به گزارش خبرنگار تابناک: در حال حاضر اردشیر مطهری که در انتخابات اخیر به  مجلس راه یافت، بدلایل متعدد از جمله اینکه وی احساس نمود  درجریان تبلیغات انتخاباتی به او  افترائاتی زده شده و همچنین شایعات منتشر شده  مبنی بر اینکه وی قصد دارد با مخالفانش، برخورد تند و نامتعارف کند، باعث شده بعد از پایان انتخابات، جو و فضای انتخاباتی آرام نشده و وفضای عمومی شهر ستان گرمسار به سمت اتحاد و همدلی نرفته است. به همین دلیل، رقبای انتخاباتی صحنه را برای آغاز زود هنگام رقابت‌های انتخاباتی  مناسب دیده و از هم اکنون وارد گود این  رقابت‌ها شدند و این امر آثار خودرا در انتخابات در پیش روی شورای شهر گرمسار نشان خواهد داد.

دراین میان، شنیده‌ها حاکی است  تعدادی از رقبای نزدیک به اردوگاه اصلاح طلبان از جمله اقایان یاسرعربی شهردار جوان گرمسار، حسن رکنی معاون سابق وزیر کشاورزی و کرمعلی قندالی رئیس سازمان عشایری کشور و همچنین افرادی از اردوگاه اصولگرایان از جمله روح اله مطهری زاده، روحانی جوان و امام جمعه موقت این شهر و همچنین مجتبی رضایی معاون سابق استانداری سمنان و اسماعیل رجبی از نامزد‌های انتخاباتی مجلس یازدهم وعلی معینیان، رایزنی‌های اولیه خودرا جهت چیدمان ارایش لیست کاندیدا‌های شورای شهر گرمسار و همچنین پایه نهادن استراتژی‌های فعال برای انتخابات مجلس دوازدهم، آغاز کردند.

از طرفی، غلامرضا کاتب نماینده سابق گرمسار که تاکنون بعداز گذشت چندماه از انتخابات  مسئولیتی را بعهده نگرفته، اخیرا بر شدت فعالیت اش افزوده و قصد دارد به این کارزار انتخاباتی از طریق معرفی لیست برای انتخابات شورای شهر و همچنین برنامه ریزی برای انتخابات مجلس اتی،   بپیوندد.

به گفته ناظران و پیگیران مسائل عمومی شهر گرمسار، مجموعه این تحرکات و اقدامات، کار را بر اردشیرمطهری که ۴ ماه از انتخابش   نمی‌گذرد و همچنان بر طبل حمله به رقبای انتخاباتی اش می‌کوبد، سخت و دشوار خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود براساس طرحی که گفته می‌شود در شورای نگهبان در دست بررسی است، داوطلبان نمایندگی مجلس باید یک سال قبل از آغاز انتخابات نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و طبعا دفاتر استانی این شورا، فعالیت‌های انتخاباتی افراد را زیر نظر  خواهند داشت.
 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار