کد خبر: ۸۷۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 15 July 2020
جلب رضایت ۱۰۰ درصدی ارباب رجوع در دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، در جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به میز خدمت به رضایتمندی ۱۰۰ درصدی دست یافته ایم که این عملکرد را مرهون تفکر بسیجی و روحیه جهادی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان میدانیم و از هیچ تلاش و کوششی در جهت ارائه خدمات مطلوب دریغ نخواهیم کرد.
نشست رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان به منظور تبادل نظر درباره راهکار‌های تعامل و همکاری‌های مشترک  دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و  بسیج کارمندان استان سمنان برگزار شد
در ابتدای این دیدار دکتر رضا نقدی ضمن عرض خیر مقدم گفت::جمعیت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را بالغ بر ۱۸۰ هزار دانشجو در تمامی استان‌های کشور و در ۱۷۶ دانشکده و ۳۱ استان با ۲۸۰۰ کارگاه و آزمایشگاه و ۲۵ هزار عضو هیئت علمی و استاد دانست.
ایشان بیان داشتند:رسالت و ماموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی است.
وی اضافه کرد: آمار اشتغال دانش‌آموختگان نشان می‌دهد دانشگاه فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز صنعت رشته‌های تحصیلی را ارایه می‌دهد تا دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی دغدغه اشتغال نداشته باشد و، چون ۶۰ درصد دروس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت کارگاهی ارائه می‌شود، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان توانسته است به آمار قابل تامل اشتغال ۶۳ درصدی فارغ التحصیلان دست یابد.
ایشان ضمن اشاره به تحصیل ۶۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و ۴۰ درصدی در مقطع کارشناسی گفت: دانشگاه فنی وحرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با ۴۰۰۰ هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی می‌باشد که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان است
ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: با شیوع ویروس کرونا، این دانشگاه در راستای ایفای رسالت و مسئولیت اجتماعی به عنوان یک دانشگاه جامعه محور با طی فرایند لازم، به راه‌اندازی کارگاه تولید و عرضه ماسک‌های بهداشتی به تعداد روزانه ۴۰۰۰ عدد، ژل ضدعفونی  و گان پزشکی اقدام کرده است.
رضا نقدی همچنین از افتتاح نیروگاه انرژی خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبر داد و گفت:: در جهت توسعه و ترویج انرژی‌های تجدید پذیر و مدیریت سبز به منظور تامین ۲۰ درصد از مصرف برق داخلی دانشگاه از  انرژی خورشید،   نیروگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به ظرفیت ۱۰ کیلووات احداث شد.
وی با اشاره به اضافه شدن تجهیزات آموزشی انرژی خورشیدی به مجموعه آزمایشگاهی الکترونیک گفت:: از این تجهیزات می‌توان در راستای آموزش به دانشجویان علاقمند وهنرآموزان هنرستان‌های شهر و استان سمنان استفاده نمود.
نقدی گفت:: در جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به میز خدمت به رضایتمندی ۹۸ درصدی دست یافته ایم که این عملکرد را مرهون تفکر بسیجی و روحیه جهادی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان میدانیم و از هیچ تلاش و کوششی در جهت ارائه خدمات مطلوب دریغ نخواهیم کرد.
ایشان همچنین افزودند: این دانشگاه با تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خود آمادگی همکاری همه جانبه با سپاه قائم آل محمد استان سمنان و سازمان بسیج کارمندان استان.
در زمینه‌های مختلف را دارد.
در ادامه  مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان  به تشریح بخشی از سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رویکرد سازمان بسیج کارمندان در سال ۹۹ پرداخت و بیان داشت: اولین و مهم‌ترین بحث در این سیاست بحث خدمت رسانی در دستگاه‌های اجرایی است و بسیج ادارات در بحث تکلیف گرایی خود کمک به دستگاه‌های اجرایی در افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده است.
ایشان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید ابراز امیدواری کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در امر جهش تولید بسیار تاثیر گذار است و با حمایت فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) و همکاری این دانشگاه بتوانیم منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای را جامع عمل بپوشانیم.
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه اولین کاری که می‌شود  انجام داد شناسایی ظرفیت‌های همدیگر است تصریح کرد: با شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی می‌توان در خصوص تحقق شعار سال تصمیم گیری نمود.
وی یکی از اهداف پایگاه‌های بسیج مستقر در ادارات را برطرف کردن مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.
مرتضی دهرویه با اشاره به تعهد سازمان بسیج کشور مبنی بر ایجاد ۴۰ هزار شغل در سطح کشور و ۵ هزار شغل در سطح استان گفت:: سازمان بسیج کارمندان در تیر ماه جاری موفق به ایجاد ۲۰۰ شغل شده است.
ایشان همچنین از طرح جهاد روشنایی با استفاده از پنل‌های خورشیدی، در مناطق کم برخوردار با مشارکت بسیج کارمندان استان سمنان خبر داد و گفت: با استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان یک انرژی تجدیدپذیر، بخشی از انرژی مناطق محروم استان تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در این دیدار با تقدیر از زحمات همه جهادگران عرصه سلامت جامعه از تلاش‌های شبانه روزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در تولید ماسک و گان رایگان و در اختیار قرار دادن آن به مراکز درمانی و عموم مردم تجلیل کرد
دهرویه در بخش پایانی سخنان خود گفت:: با توجه به  اینکه این دانشگاه به عنوان دانشگاهی  مهارتی در استان می‌باشد از ریاست این دانشگاه جهت عضویت در کارگروه نهضت روشنایی دعوت به عمل می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار