کد خبر: ۸۷۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 14 July 2020

اجازه نمی‌دهیم حق سپیدرود پایمال شود/ قطعاً از پاشازاده و شاهین بوشهر شکایت می‌کنیم

 

تابناک/مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گرفت: اجازه نخواهیم داد تا حقمان پایمال شود و از شاهین بوشهر و مهدی پاشازاده به کمیته‌های انضباطی و اخلاق شکایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی پاشازاده در شرایطی که هنوز امضایش پای قرارداد با سپیدرود رشت خشک نشده و تنها ۱۰ روز سرمربی نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک آزادگان شده بود، عکس امضای قراردادش با باشگاه شاهین بوشهر که در لیگ برتر حضور دارد منتشر شد تا مشخص شود او از سپیدرود جدا شده و سرمربی شاهین شده است.

این اتفاق غیرمنتظره باعث شده تا باشگاه سپیدرود تصمیم به شکایت از باشگاه شاهین بوشهر و شخص مهدی پاشازاده را داشته باشد. افشین ناظمی در خصوص اینکه باشگاه سپیدرود رشت از پاشازاده شکایت خواهد کرد، اظهار کرد: حق باشگاه سپیدرود شکایت از شاهین بوشهر و همچنین مهدی پاشازاده است. در شرایطی که تسویه‌حسابی با ما صورت نگرفته بود و رضایت‌نامه‌ای صادر نکرده بودیم، در سایت‌های خبری خواندم پاشازاده سرمربی شاهین بوشهر شده است. این کار منصفانه نیست و نمی‌گذاریم حق سپیدرود پایمال شود. باید جلوی کارهای غیرحرفه‌ای گرفته شود.

مدیرعامل سپیدرود رشت در مورد اینکه پاشازاده چند روز پیش اعلام کرده بود تمام تمرکزش روی موفقیت سپیدرود است و قصد جدایی ندارد، تصریح کرد: ناراحتی من بیشتر از باشگاه شاهین بوشهر است. آن‌ها با ما ارتباط برقرار کردند و رسماً اعلام کردیم حاضر به جدایی پاشازاده نیستیم. من این موضوع را به عضو شورای شهر بوشهر هم گفتم که مخالف جدایی سرمربی تیممان هستم. این مدل توافق را تا به حال ندیده بودم و واقعاً متأسفم که در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ داده است. مطمئن باشید از شاهین بوشهر و مهدی پاشازاده به کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد تا حق سپیدرود از بین نرود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار