کد خبر: ۸۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 14 July 2020

رکورد باورنکردنی مهدی پاشازاده در جهان!

تابناک/سرمربی تازه به خدمت گرفته شده توسط شاهین شهرداری بوشهر رکورد عجیبی از خود به جا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی پاشازاده که در گردشی عجیب و باورنکردنی بعد از یک هفته حضور در تیم سپیدرود راهی شاهین بوشهر شده، اکنون رکورد عجیبی در قبول هدایت تیم‌‎ها در یک فصل از آن خود کرده است.

سرمربی 46 ساله که ظهر امروز با قبول پیشنهاد تیم شاهین وارد بوشهر شده و با امضای قرارداد نهایی نامش را به عنوان جانشین مهرداد کریمیان روی نیمکت تیم لیگ برتری ثابت کرد، در اقدامی عجیب قرارداد با سپیدرود رشت را نادیده گرفته است.

درست 10 روز پیش پس از برکناری نادر دست نشان از باشگاه سپیدرود ظهر روز شنبه این باشگاه با مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی به توافق رسید. پاشازاده برای دو بازی روی نیمکت این تیم حضور داشت و امروز با شاهین به توافق رسید اگرچه در هفته اخیر این توافق را گمانه زنی و شایعه اعلام کرده بود.

کاپیتان سابق استقلال در حالی امسال سومین تیمش را انتخاب کرده است که پیش از لیگ برتر و لیگ دسته اول، در لیگ دسته دوم هدایت تیم شهرداری ماهشهر را برعهده داشت. او در فصل گذشته موفق شده بود به همراه این تیم جواز صعود از لیگ دسته سوم را به دست بیاورد.

پاشازاده  که موفق شده با تیم‌های آلومینیوم اراک، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند اکنون رکورد باورنکردنی در فوتبال جهان ثبت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار