محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان از بیست و پنجم تا بیست و هشتم تیرماه 1399 میزبان دو نمایشگاه تخصصی چوب و صنعت خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 13 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، «هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه» و «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، ماشین‌ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق» به مدت چهار روز در اصفهان برپا خواهند شد و شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، ماشین‌ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق با حضور 37 شرکت از استان‌های تهران و اصفهان در سه هزار مترمربع فضا نمایشگاهی برپا خواهد شد و شرکت‌های حاضر در آن، آخرین محصولات، خدمات و کالاهای حوزه ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و صنایع و خدمات وابسته کارگاهی را به نمایش خواهند گذاشت.
از جمله شرکت‌ها و برندهای معتبر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به دیانی ماشین، سپاهان لیفتر، ماشین‌سازی صفایی و آما اشاره کرد.
در کنار این نمایشگاه، هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه برپا می‌شود که 35 شرکت را از استان‌های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و خراسان رضوی گرد هم جمع کرده تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه نیز در 3500 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و تولیدکنندگان MDF و ورق‌های فشرده، مواد اولیه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنعت چوب، یراق‌آلات و ابزار نجاری و واردکنندگان مواد اولیه صنایع چوب و ماشین‌آلات در آن حضور خواهند داشت.
راش ماشین، آریو چوب، سینا درب، صنعتگران و فخریان چوب از جمله شرکت‌های معتبری هستند که در هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب اصفهان حضور خواهند داشت.
این دو نمایشگاه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شوند، از ساعت 15 تا 21 روزهای برگزاری میزبان متخصصان و فعالان این صنایع خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار