شهلا بهروزی‌راد تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران پس از چهارماه وقفه تمرینات تخصصی خود را بصورت انفرادی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران از سر گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 12 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،این بانوی ورزشکار کرمانشاهی، با اشاره به وقفه چهار ماهه در انجام تمریناتش، اظهار کرد: تا پیش از شیوع بیماری کرونا تمریناتم را بصورت منظم و خوب پیش می‌بردم و رکوردهای مناسبی هم ثبت می‌کردم.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا و تعطیلی اردوها به کرمانشاه بازگشتم و طی چهار ماه گذشته تنها تمرینات بدنسازی را برای حفظ سطح آمادگی‌ام انجام می‌دادم.

بهروزی راد از شروع مجدد تمریناتش در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران خبر داد و گفت: توقف چندماهه تمریناتم باعث شده تا حدودی از سطح آمادگی بالایی که قبل از شیوع کرونا داشتم دور شوم، اما تلاش می‌کنم حداکثر ظرف دو هفته آینده دوباره به آمادگی خوبی برسم.

وی تصریح کرد: تمریناتم در دریاچه آزادی بصورت انفرادی است و از آنجایی که یکی از شانس‌های کسب مدال هستم، کمیته ملی پارالمپیک این اردو را تنها برای من تشکیل داده است.

ملی‌پوش پاراکانو بانوان با اشاره به حمایت کمیته ملی پارالمپیک برای از سرگیری تمریناتش، اعلام کرد: از نظر تجهیزات و امکانات مشکل خاصی ندارم و هزینه‌های حضورم در اردو نیز توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون که تمریناتم را از سر گرفته‌‎ام و زمان زیادی هم تا رقابت‌های پارالمپیک در پیش داریم، تمام تمرکزم را روی هدفم که کسب مدال است، قرار داده‌ام.

شهلا بهروزی راد بانوی پاراکانو قایقرانی ایران، شهریور سال گذشته در مسابقات پاراقایقرانی قهرمانی جهان که به میزبانی کشور مجارستان برگزارشد، ضمن کسب مدال برنز این رقابت‌ها، سهمیه حضور در پارالمپیک 2020 را نیز بدست آورد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار