مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خبر داد؛
محمد دستورانی گفت: تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های کشوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان سمنان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 09 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی ضمن بیان اینکه برخی آزمون‌هایی که در استان برگزار می‌شود به‌صورت کشوری است و نمی‌توان برگزاری حضوری این آزمون‌ها را لغو کرد، گفت: افزایش تعداد اماکن آموزشی برای برگزاری آزمون‌های حضوری در استان افزایش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای برگزاری این آزمون‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است، افزود: حضور داوطلبان در آزمون‌ها با رعایت فاصله صندلی و نیمکت‌ها انجام می‌شود و کاهش تجمع‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه والدین دانش آموزان در صورت امکان در محل حضور برگزاری آزمون‌ها با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حضور پیدا نکنند، تأکید کرد: مراقبان و مسئولان برگزاری آزمون‌ها در کنار نحوه برگزاری آزمون، دقت نظر خاصی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه پیگیری‌هایی از سوی استاندار سمنان در ارتباط با تداوم حمایت از افراد مبتلابه کرونا ویروس در قالب‌های مختلف تا پایان عبور از آن به مسئولان ارشد کشور انجام شد، اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد، محیط‌های کارگری و اداری با جدیت تمام در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار گیرد.

 او با اشاره اینکه در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اقشار مردم به دلایل مختلف به نسبت اوایل شیوع این ویروس در استان با کُندی انجام می‌شود، اضافه کرد: لازم است اطلاع‌رسانی دقیقی برای افزایش فرهنگ‌سازی در ارتباط با استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در اجتماعات انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اینکه بررسی چالش‌ها و راهکار‌های مقابله با کرونا ویروس با دیدگاه‌های کارشناسی به‌طور مستمر در دستور کار متخصصان و کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استانداری قرار دارد، ابراز کرد: تجربیات چندماهه در ارتباط با مدیریت بحران و مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرارگرفته است که در مواجه احتمالی با این ویروس با شدت‌های مختلف درآیندِه آمادگی لازم حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار